- 090302

Idag har jag varit i skolan till skillnad från alla andra som har haft studiedag idag, dryyyygt!
River fick i alla fall sitt födelsedagskort idag, mycket uppskattat! :D Så himla kul att göra andra folk glada haha xD Om ni vill se hur det ser ut så får ni tjata lite på henne, för jag glömde nämligen fota det. -.-

Idag började jag och min mori på en sån där detox igen, men denna gången ska jag inte göra det lika extremt! Och denna gången ska jag inte faila efteråt när kuren är klar, som förra gången. Det vore ju freakin' sweet att kunna hålla sig borta från godsaker framöver. Inte sluta med det, men skära ner på det haha. :P

... och idag när man var och handlade så hittar man ju såklart en ny Ben & Jerry's sort! Aaarrgh, varför just idag? D: Chocolate Macadamia hette den i alla fall. Men jag har inte sett nån "reklam" på att en ny sort skulle komma? För den som är intresserad så finns den på Ica Maxi, för det var där vi var idag.

Nu måste jag göra franskaläxan och sen ska jag lägga över Irlandsbilderna till datorn. Usch, det kommer ta emot att kolla på dom. Saknar det så in i vassen ju. Hoppas verkligen att jag kan åka dit i sommar igen! Med lite tur så får ni bilder imorrn, trots att jag inte fått nåra bilder av nån. xD

Juste! MVG på tyskaprovet! :D På hör- och läsförståelsen fick jag 13,5 vardera av 15 poäng. På skrivdelarna så hade hon slagit ihop båda delarna till ett betyg, så det blev ett MVG- där. (: Vet inte hur det gick på sprechen än, men det känns som att det gick bra. Och franska steg 5 blir inte av för min del, kursen blev inte av på grund av att för få valde, så nu kan jag fortsätta med tyska steg 2! Känns lite bittert med franskan, samtidigt som jag är glad över att kunna fortsätta med tyskan. Men jaja, vad ska man göra.

Ciao!

(Känns skumt som fan nu att inte avsluta med Time has been replaced-saken...! Jag behöver nåt nytt att räkna ner till damn it!)

Kommentarer
Postat av: R

som jag skrev i bdb - jag är sjuk. typ mycket sjuk >< jag kan inte stå upp för då ramlar jag omkull <33333333333



mamma har iaf köpt nya B&Jn till mig - jag återkommer om hur den smakade!!



grattis grattis grattis till betyget!! ...eller "grattis" är väl fel ord kanske... BRA JOBBAT!!



jag har glömt kolla mailen från SYON... jag återkommer om det också!



räkna ner till studenten!!!



- slut på lång kommentar -



ciao

2009-03-03 @ 17:58:01
URL: http://kvinnofasoner.blogg.se/
Postat av: R

om B&Jn:

ingen höjdare... plain vanlij- och chokladglass med lite nötter



om franska 5:

jag har pratat med syon - jag ska plugga in den själv och tenta av den



övrigt:



1. kan du försöka vara inne på msn mellan typ 21.00 och 22.00 ikväll? jag skulle vilja blogga :)



2. jag är hemma imorgon (du kan ju ändå gå efter tyskan) men kommer på fredag :)



ciao

2009-03-04 @ 16:14:51
URL: http://kvinnofasoner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0