- 090601

- Puh, jag hade inte fått studiebidraget indraget som jag befarade!
- MVG i tyska (visste jag redan innan, men vi hade betygsamtal idag så nu är det set in stone så att säga)
- VG på alla nationella prov i engelska! Trodde det gick sämre faktiskt, jag var inte på topp direkt...
- Slipper göra biologiprovet, men har istället en sjukt jobbig uppgift att göra. Usch.
- Sjukt rolig, och tråkig på samma gång, poängjakt för treorna idag
- Acres wild med Jethro Tull kicks ass!
- Jag fyller arton om två dagar! >:'D
- Sommarlov om lite mer än en vecka, skööönt det ska bli!

Mja. Ungefär så.
Blir nog hemma från skolan imorrn, River är sjuk D: Dumma unge. Men krya på dig (yyy) Ska istället göra så mycket som möjligt på biologin - samt städa mitt rum (nej R, det var faktiskt länge sedan sist nu!), mormor & Lasse och Björne kommer och mamma tvingar mig att städa. Hallå, jag som fyller år och vad har dom att göra i mitt rum egentligen? -.- Naja. Det behövs väl inför helgen ändå I guess. Vi blir för övrigt mellan 20 och 23 personer. Ehe. Presenter, presenter, presenter! :'D Haha.

På tal om biologin; R, fixar du majslabben åt mig? Skriver du det mesta av den där extra uppgiften också så lovar jag att du får en B&J's för besväret! & Kinder Maxi (yyyy) Prettyplease? Känner mig noll pepp på den alltså. D: Nej men seriously, det vore guld värt.

Kommentarer
Postat av: R

ok. jag håller på och skriver mina svar så du får dem när jag är klar. jag skickar min majslabb också.

problemet är att du kanske får dem ganska sent (typ 8-ish)

men jag skickar dem efter jag svarat på varje fråga så kan du jobba. mm... det blir bra.

men, för guds skull, planka inget rakt av - tänk på att det är mina svar som jag lämnar in som du får.

2009-06-02 @ 10:20:53
Postat av: Anna

Okej, men 8 idag alltså? För jag behöver inte lämna in dom förrän imorrn, jag fick det lite förlängt i alla fall eftersom jag fick uppgiften så sent. Så då har jag tid att skriva om dom också (yyy)

Tuuuusen tack!



Btw, krånglar det för dig med nu igen när man ska ringa och sjukanmäla sig? Fick sms:a Katarina till slut och be henne gå och göra det åt mig haha.

2009-06-02 @ 11:30:45
URL: http://akatalektisk.blogg.se/
Postat av: R

åh, va bra! men jag har deadline vid midnatt så du får de senast då (y)



ja, jag tänkte fråga dig om du kunde gå dit imorgon och sjukanmäla mig för måndag-onsdag (typ säga att det inte fungerar). pallar du det?

...just'e... och om du kunde gå förbi anna-lena vore det hemskt snällt! (jag vill ha alla böckerna på listan)

2009-06-02 @ 11:59:19
Postat av: Anna

Okej (yyy)



Visst det kan jag göra, om jag kommer ihåg xD Går man till expeditionen då eller?

Hoppas Anna-Lena inte är bitterkvinnaxx bara som sist vi gick förbi där, but I'll do my best.

2009-06-02 @ 12:57:15
URL: http://akatalektisk.blogg.se/
Postat av: R

1. japp, expen - om dom inte kan hjälpa dig kan dom berätta vem som kan (y)

2. ja, verkligen. tack för att du offrar dig :)

(vill du att jag ska maila henne och förklara att jag är sjuk och att du kmr imorgon?)

2009-06-02 @ 13:55:12
Postat av: Anna

Okej. Mja maila henne först!

2009-06-02 @ 14:51:48
URL: http://akatalektisk.blogg.se/
Postat av: R

all done

2009-06-02 @ 20:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0