- JENNIFER 18 ÅR! <3

Jennifer Argüelles

Världens finaste vän.
Kan knappt finna ord för hur mycket du betyder för mig.
Vi umgicks inte så flitigt i början, men vi lärde känna varandra mer och mer - och idag är du en av mina närmaste vänner och det är något jag är otroligt glad för.

Det är svårt att inte kunna prata med dig dagligen, träffa dig, eller bara ringa om struntsaker, att inte kunna vara med dig när du mår dåligt och försöka få dig att må bättre och trösta dig genom att få dig att skratta, det är så otroligt jobbigt.

Jag vill fortsätta lära känna dig mer & älska dig för den du är,
som du så fint uttryckte det till mig, och jag kan inte annat än att hålla med. Jag saknar dig som bara den och jag älskar dig så in i vassen mycket! Tur att det inte kommer dröja allt för länge innan vi ses, vi kommer få hem dig snart!

Du är bäst, hoppas att du vet om det. :*
Grattis på födelsedagen Jennifer! <3





Kommentarer
Postat av: jen

men <3!

VI ar bast! <3 fan snart SNAAART kommer jag hem. hoppas<3

2009-06-14 @ 01:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0