- UPPDATERING

Jag finner nästan inget nöje i att blogga på sommarlovet, man gör ju nästan ingenting!
Den här veckan så har jag mestadels solat, solat, badat och solat lite till. Har otroligt svårt för att bli brun så det syns inte så mycket som det "borde" göra! Smörjer in mig som en tok också, fan heller att jag vill bränna mig. Inte värt det.

I onsdags så var jag med Alexandra en sväng, och vi var dels in till centrum för att köpa lite böcker. En av böckerna som jag köpte var Breaking dawn som jag nu håller på att läsa, men guess what? Den har börjat gå sönder! Kanske 10-15 blad mot slutet av boken har lossnat! Visst, när det är en pocketbok och boken är så pass tjock så vet man att det till slut kommer att hända - men inte efter första gången man bläddrar igenom dom sidorna! Som tur var så sparade jag kvittot så jag ska tillbaka till Akademibokhandeln imorrn eller på tisdag för att få en ny bok. En bok ska inte kunna gå sönder sådär lätt. >< Morr.

Vad mer finns det att säga? Saknas kanske lite bilder och så i bloggen, men jag glömmer ju hela tiden att jag har en kamera nu haha. Lovar att jag ska skärpa till mig!

Jag borde få medalj eller nåt föresten, jag har gått upp innan klockan 10 varenda dag hittils på sommarlovet! Jag tror aldrig att det har hänt förut, hehe.


Hur har ert sommarlov varit hittills? (:
Ciao!


Kommentarer
Postat av: R

härligt härligt med sol och bad :)



mitt sommarlov är ganska likt ditt :P försöker vara duktigt och ta en promenad varje dag (motion + sola = win) men gå upp före 10... det är mer än jag pallar.

2009-06-29 @ 13:26:16
Postat av: Anna

Yes (:



Haha okej xD Jag tänkte att jag hittills har sovit bort i princip alla mina sommarlov, så jag tvingar upp mig själv. Ändå rätt skönt att vara uppe så "tidigt" ;D

2009-06-29 @ 13:33:45
URL: http://akatalektisk.blogg.se/
Postat av: R

låter bra... jag har lite panik över att detta är mitt sista sommarlov :P, du får ju iaf ett nästa år också! jag försöker lata ihjäl mig, så att det räcker några år!

2009-06-29 @ 14:35:12
Postat av: Anna

Aha, på så vis så är det ju bra! Haha. Jag sa inte nånting om att jag inte latade mig för det ;) Gör typ ingenting om dagarna, men upp ska jag. xD

2009-06-29 @ 20:14:26
URL: http://akatalektisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0