- HELGEN

Hej!
Förlåt för den kassa uppdateringen, men det har varken funnits tid eller ork den här helgen. Kan väl i stora drag säga det som har hänt; 

Fredag: Ellie tog studenten, var och kollade på hennes utspring. Hem en sväng, sen åka till Ellie för en liten mottagning med lite mat och bål. Iväg på slutskiva på kvällen som s-ö-g. Alldeles för mycket folk, dyr dricka, slagsmål och Ellie höll på att få en glasflaska i huvet nästan. Nattkäk på donken och sen åkte vi hem, kom i säng vid halv fyra kanske.

Lördag: Upp vid nio och åka hem till mig. Vi hade hur mycket som helst att förbereda inför den lilla festen: laga maten, baka bröd, städa, blåsa ballonger och allt vad det nu var. Folk började dyka upp runt fyra och sen var det fullt upp hela kvällen. Förutom att det var några som inte dök upp - wtf?! Vägra ringa och säga att man inte kan komma liksom... Nej, fyfan, sånt går bort. Men jag hade kul ändå och blev rätt så packad haha. Fanns ju en massa drinkar som man pimplade i sig, som man inte kände så mycket alkohol av, hehe. Ingen som blev för full, inga sura miner på nån och alla verkade ha det trevligt, så jag var nöjd med kvällen.

Söndag; Kom upp vid 12, märkte att Alexandra dragit hem nån gång under morgonen, ingen aning om varför. Kollade hur bussarna gick och pallrade mig in till centrum med Ellie - vi käkade på donken, muuums! Sen bar det iväg till Skarpnäck för min del, hade lovat River att underhålla henne i ett par timmar. Jag var typ världens tråkigaste sällskap haha, förlåt! Men jag var så himla trött. Hade som tur var ingen baksmälla i alla fall, förutom att jag var seg/trött dårå. Åkte hem sen och fortsatte att sega hemma.

Idag; Ledig från skolan, resursdag. Varför ska vi gå dom här sista dagarna i skolan ens? Så jävla onödigt, till och med mamma tycker det haha. Har bara varit jätteseg idag med och inte gjort nånting vettigt alls.

Mja, det var min helg i stora drag. Hur har ni haft det?
Posshaj!

Kommentarer
Postat av: R

om du går imorgon och får mina franskaböcker så får du en B&J av mig :)

eller några flaskor Dr Pepper - whatever you prefer :)

2009-06-08 @ 22:41:06
Postat av: Anna

Gaah, jag som hade bestämt mig för att inte dyka upp. Men hmm... jag kan "försova" mig och dyka upp senare på franskan. Japp, så får det bli.

Och jag gör det nu inte endast för att få glass eller what ever xD Du behöver ju böckerna och du var ju så snäll och hjälpte mig med biologin och allt. (:

2009-06-08 @ 23:16:29
URL: http://akatalektisk.blogg.se/
Postat av: R

oh snell, snell, snell :)

nu ska du få mkt glass eller whatever :P

2009-06-09 @ 14:22:05
Postat av: Alex

hm sorry. ^^ men jag vaknade och kunde inte somna om av Ellies snarkande XD haha så gick hem så att jag kunde få någon sömn... (A)

2009-06-09 @ 14:53:12
URL: http://niflis.blogg.se/piecebypiece

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0