- TIDSFÖRDRIV

1. Hur gammal är du om fem år? 23
2. Vem var den sista du träffade? Malin som sa godnatt nyss
3. Hur lång är du? ~168
4. Vilken var den senaste film du sett? Stay alive
5. Vem ringde du senast? River som inte svarade
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Haha det tror jag inte :P" - Emobarnet
7. Vad är dagens planer? Sova så småningom, kanske läsa lite
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på hur snabbt jag vill ha svar, folk kan vara ytterst sega på att svara på sms nämligen, och då ringer jag hellre. Annars så sms:ar jag helst.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? Nån timme sen innan jag gick upp till mitt rum
11. Vilken ögonfärg har du? Blå
12. När vaknade du idag? Strax innan tio nån gång
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej? Eller va? xD
14. Vilken är din favoritplats? Mallorca kanske? Trivs annars väldigt bra hemma hos mormor
15. Vilken plats föredrar du minst? Vet inte. Skolan, om jag inte har rätt sällskap
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Utomlands med nåt awesome jobb! :D
17. Vad skrämde dig som barn? Kan inte komma på nåt speciellt
18. Vem fick dig att skratta senast? Fredrika
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja, antagligen
20. Har du stationär eller bärbar dator? En bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Beror på, oftast i trosor bara
22. Hur många kuddar har du i sängen? Tre "i bruk", och tre till som ligger på den andra sidan av sängen
23. Hur många landskap har du bott i? 1?
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja det har väl hänt, hehe
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor
26. Är du social? Nja inte så överdrivet
27. Vilken är din favoritglass? Ben & Jerry's chocolate fudge brownie
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Betala tillbaka våra skulder på hus och allt vad det är
29. Tycker du om kinamat? Ja! *_* Åh nu blev jag värsta sugen på det bara för det.
30. Tycker du om kaffe? Japp, men det är inte ofta jag dricker det. En eller två gånger i månaden kanske xD
31. Vad dricker du till frukost? När jag väl äter frukost så blir det väl juice till, annars te
32. Sover du på någon särskild sida? Vänster sida av sängen, men höger sida på kroppen. Get it?
33. Kan du spela poker? Ja
34. Tycker du om att mysa? Beror på
35. Är du en beroendemänniska? Beroendemänniska?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej
37. Vill du ha barn? Nån gång tror jag
38. Kan du några andra språk än svenska? Ja. Engelska, hyfsad franska och lite tyska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet, om det är utomlands vill säga. Men pool kan vara skönt det med
41. Vad spenderar du helst pengar på? Jag är mer utav en sparare än slösare
42. Äger du dyra smycken? Nej, jag använder i princip aldrig smycken
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Choklad :D
45. Vem är den roligaste människan du känner? Oj, jag vet inte. Alla mina kompisar är roliga på nåt vis (:
46. Välj ett ärr på din kropp? Ett som jag har i ansiktet precis bredvid näsan. (Jaha, nu då...?)
47. Vad har du för ringsignal? Vet inte vad den heter
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja det finns väl nerpackat nånstans ^^
49. Flirtar du mycket? Nej, jag är blyg när det gäller sånt
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Google! Haha.
51. Kan du byta olja på bilen? Haha, nej
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej, jag har varken bil eller körkort
53. Vilken var den senaste bok du läste? Började läsa Harry Potter and the prisoner of Azkaban igår
54. Läser du dagstidningen? Inte direkt
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Haha va? Varje dag mellan tre och fyra!
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rix fm tror jag
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Lite uppgifter som jag letade upp för att kunna fylla i en lapp från Försäkringskassan
59. När var du i kyrkan senast? Länge sen, tycker inte om kyrkor speciellt mycket
60. Vilka personer utmanar du? Alla som har lika tråkigt som jag och vill fördriva tiden lite!

Kommentarer
Postat av: Anonym

BARA för att jag har tråkigt :P



1. Hur gammal är du om fem år? 23

2. Vem var den sista du träffade? Mamma

3. Hur lång är du? ~175cm

4. Vilken var den senaste film du sett? Såg "Duplicity" på bio men den SÖG så vi gick efter halva

5. Vem ringde du senast? Anna

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Fine, kom över! Puss"

7. Vad är dagens planer? ...klockan är 22.00 så eh... läsa?

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? sms

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Sambos

10. När såg du senast din mamma? 20min sen typ

11. Vilken ögonfärg har du? Grön

12. När vaknade du idag? 10.00 (väckarklocka)

13. Har du någon gång hittat en katt? Nej

14. Vilken är din favoritplats? Hm... vet inte

15. Vilken plats föredrar du minst? Hm... vet inte

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Boendes utomlands, förhoppningsvis politiker

17. Vad skrämde dig som barn? Hissar

18. Vem fick dig att skratta senast? Family guy :P

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja

20. Har du stationär eller bärbar dator? Båda

21. Sover du med eller utan kläder på dig? ?

22. Hur många kuddar har du i sängen? 1

23. Hur många landskap har du bott i? 3

24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor

26. Är du social? Nej

27. Vilken är din favoritglass? Vet ej

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Spara den

29. Tycker du om kinamat? Ja

30. Tycker du om kaffe? Nej

31. Vad dricker du till frukost? Mjölk eller Oboy

32. Sover du på någon särskild sida? magen

33. Kan du spela poker? Nej

34. Tycker du om att mysa? Ja

35. Är du en beroendemänniska? Big time

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej

37. Vill du ha barn? Ja

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej

40. Föredrar du havet eller en pool? Pool

41. Vad spenderar du helst pengar på? Sushi

42. Äger du dyra smycken? Ja, ärvda

43. Har du någon gång testat narkotika? Nej

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Cola

45. Vem är den roligaste människan du känner? Jag. Ärligt talat: jag är rolig.

46. Välj ett ärr på din kropp? WTF?!

47. Vad har du för ringsignal? Bumbibjörnarna

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Nej

49. Flirtar du mycket? Nej

50. Vart togs din profilbild för din blogg? Google

51. Kan du byta olja på bilen? Lol, ja. Jag lärde mig det igår.

52. Har du fått fortkörningsböter? Nej

53. Vilken var den senaste bok du läste? "Kolumnisten" av Jan Guillou (sp?)

54. Läser du dagstidningen? Ja, SvD och DN

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Ja, Fokus

56. Dansar du i bilen? Nej

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Lugna

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Mammas kontonummer

59. När var du i kyrkan senast? F.O.

2009-06-09 @ 22:09:12
Postat av: Nina

jag hejade både på leanne & korto :D



kramis

2009-06-10 @ 13:48:30
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0