- TRÅÅÅÅÅÅK

Alltså. Fan vad jag har tråkigt. Trodde inte att jag skulle ha så tråkigt här, jag brukar nämligen inte ha det. Jävla skitväder.

Har ju som sagt vart otroligt lättretad hela dagen, inte blev det bättre när Lasse prompt ville att jag skulle skaffa en hotmailadress och lära honom hur man skickade mail och loggade in och allt det där. Fy. Fan. Jag skulle aldrig någonsin kunna bli en lärare av något slag, jag har helt enkelt för lite tålamod, och kort stubin. Jag blev ju bara irriterad hela tiden. Hälften av gångerna så hörde han inte vad jag sa, och resten av gångerna så fattade han inte vad jag menade. Helt jävla hopplöst. Och han kommer ju inte komma ihåg imorrn det jag lärde han idag, så imorrn måste jag antagligen gå igenom samma procedur en gång till. Joy!

Ehm. Imorrn kan jag försöka fota lite så kanske ni kan få se hur det ser ut här. Jag glömmer ju hela tiden att ha framme kameran xD Vet dock inte hur det blir med uppladdningen, datorn är ju som sagt riktigt seg. Är fortfarande pissed över att jag inte kan fylla på mobilen, kan inte ringa eller sms-terra någon.

Nej, fy vad tråkig bloggen har blivit. Imorrn ska jag fan vakna på rätt sida, hoppas det är lite bättre väder också! Hej solarium när jag kommer hem annars, hehe.
Nåja. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0