- TATUERING

Jag vill tatuera mig.
En tjej på Villys jobb tatuerar lite på sin fritid och jag fick nyss reda på att det enda hon tar betalt för, för tillfället, är själva färgen! Det kostar alltså ungefär 200 till 400 kr att tatuera sig hos henne. Detta bara för att hon forfarande håller på att öva och letar efter "offer" hehe ;D Fick se en tatuering som hon gjorde på sin vad som var skitfin - som hon gjorde på fyllan!

Så på så vis är det, och nu är jag på dom tankarna igen. Men till den stora frågan, vad ska jag tauera för nåt?
En sak som jag har tänkt på är dom där vita bakterierna som är med i Verum hälsofil-reklamerna, dom är SÅ söta! *_*







Kommentarer
Postat av: Jen

OH! jag vill ocksa! alskar dem dar bakteringarna :`D

Du SKA folja med miug nar jag tatuerar :D <3

2009-06-29 @ 21:59:14
URL: http://romanze.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja, dom är så himla söööötaaaaa! :D Men frågan är ju om jag vill ha dom där hela livet? Något som jag också skulle vilja göra är en bumbibjörn <3 Omg _

Lätt att jag följer med dig, baby <3

2009-06-29 @ 22:12:22
URL: http://akatalektisk.blogg.se/
Postat av: R

det känns som att både bakterier och bumbibjörnar är ganska lätta att tröttna på... men så länge du gör den någonstans där du enkelt kan täcka den så kanske det inte gör ngt :P

2009-06-30 @ 10:44:36
Postat av: Anna

Haha jag vet, jag hade faktiskt inte tänkt göra något utav dom xD Även fast jag vill det just nu så tror jag inte att jag vill ha dom där om 10 år.

2009-06-30 @ 15:11:25
URL: http://akatalektisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0