- SOM EN KALLDUSCH

Mitt schema. Inte det minsta nöjd.

- Jag har uppenbarligen inte samma lärare i Tyska steg 2 nu som jag hade i steg 1. Jag var nöjd med min förra lärare...
- Vi ska inte ha Karin i Engelska C. Visst, hon är inte världens bästa lärare men att behöva "lära känna" ännu en ny nu i trean känns bara... blä. Man vet ju på ett ungefär nu hur hon funkar och sådär.
- Två stycken håltimmar på torsdagar. Vad är det med torsdagar och håltimmar?! + en på fredagen med.
- Vi ska ha Trolle i Biologi B. Fan. Jag som trodde att jag nyss blivit av med honom. Gaaargh!

Ja, mina i-landsproblem är ju bara för hemska.
Jag har inte ens haft sommarlov i två veckor ens och nu måste jag gå runt och grubbla på det här. Jag vill inte tillbaka, fan vad vemodigt det känns. Men, har man lovat så har man...




Btw, River; jag tror att man måste gå till skolan och hämta ut sina betyg. Jag har i alla fall inte fått mina hemskickade... Har för mig att jag läste nåt sånt på hemsidan förut i alla fall.

Kommentarer
Postat av: R

1. på torsdagar behöver du inte stanna efter biologin. jag kan plugga där så kan du sluta tidigt! (du behöver ju inte gå på matten)



2. på fredagar är det ju projekt första timmen - där kan vi (gruppen) ju bestäma att vi ska träffas en annan gång så vi kan ta sovmorgon :)



3. ang. betygen: okej, men vi kan ju ta dem efter lovet. ingen brådska.



4. du är jättesnäll som stannar! jag lovar att jag har en STOR present in mind åt dig när vi går ut.

du kommer gilla den. mycket.

2009-06-21 @ 12:53:23
Postat av: Anna

1. Jag har ju fortfarande matte b att tenta upp, vore ju bra om jag kunde få bort ett ig i alla fall. Och det vore ändå bra att sitta kvar och plugga. Jag vill ju helst inte samla på mig några fler ig:n nu i trean.



2. Ah, sweet! Men det är inte obligatorisk närvaro på dom då?



3. Okej (yyy) Bara min mamma som fortsätter att tjata >< "Är du inte nyfiken på vad du fiiick?!" Nej, för dom är ju inget att hänga i julgranen direkt.



4. Hehe, du fick mig att tokle :D Och nu är jag ju otroligt nyfiken! >< Damn you, haha! :P

2009-06-21 @ 19:22:24
URL: http://akatalektisk.blogg.se/
Postat av: Anonym

4. du kommer älska mig för all framtid för det. det försäkrar jag. och det kostade 4-siffrigt ;)

2009-06-21 @ 19:25:48
Postat av: Anna

OMG O_O När får jag reda på vad det är? >:'D

2009-06-21 @ 21:10:07
URL: http://akatalektisk.blogg.se/
Postat av: R

ang 2.

nej, det är inte oblig. närvaro har jag för mig - men om man ska ha handledarsamtal ska man ha det under den timmen.

varken du, jag eller tina har fysik så jag tror alla kommer vilja försöka undvika den timmen.

förhoppningsvis har alla håltimme samtidigt ngn annan gång.

2009-06-22 @ 15:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0