- PAKET

Good morning sunshines!
Blev väckt strax efter 6 nån gång och fick öppna paket och sånt från mamma & Benny, Malin och Villy. Nicklas den jäveln var för trött (WTF?!) för att gratta mig nu så jag får väl present av honom senare.
Det jag fick dårå;

Mamma & Benny; 4000 kr (systemkamera i sommar bitches?)
Villy; aukustisk gitarr :D & ett busskortsfodral med texten "make love not aids", inutu fanns en minikarta över vart pendel- och tunnelbanelinjerna går. Och en kondom. Eh?
Malin; 12 st muffinsformar i silikon, kak/muffins"ställning" (sån där med en rund stång i mitten och tre olika fat ovanför varandra i olika storlekar som man lägger bakverken på), ordentliga spritspåsar, kaksprits (man fyller en kolv med smet och sen kan man få lika mycket smet i varje form), kökshanddukar, en bok

Mja, det var det jag fick. Jag är nöjd. (:
Mormor & Lasse kommer senare idag, och även Björne. Spännande att se vad jag får av dom för dom har nämligen inte frågat vad jag vill ha. Hm. Återstår att se helt enkelt.

Nu ska jag försöka hitta på nåt att göra fram till klockan 9.30ish, då bussen går ungefär. Börjar 10.50 idag nämligen.
Får väl börja med att duscha nu eller nåt, ciao!

Kommentarer
Postat av: R

haha i totally forgot

GRATTIS!

säg till när du vet vad du vill ha :)



yey, systemkamera!!

2009-06-03 @ 16:48:16
Postat av: Anna

Tack! (:



Justfan, vad önskar jag mig av dig... Hm. I "värsta" fall så får det väl bli att du bjuder mig på grönan om inte annat. Men fan, det var nåt jag tänkte på tidigare idag -.-

Nåt jag skulle behöva, men som är skittråkigt att önska sig, är sängkläder! Lite mer somriga liksom, allt jag har är bara mörkt typ. Så mja, det kanske. Men då behöver jag alltså påslakan x 2, örngott x 4 och ett dubbellakan på det (helst dra-på-lakan xD). Så jadu jag vet inte riktigt.

2009-06-03 @ 20:39:36
URL: http://akatalektisk.blogg.se/
Postat av: R

tittade lite på lakan, hittade inget bra :/

kan du inte se om du hittar ngn länk?



hur gick det med anna-lena btw?

2009-06-04 @ 13:30:23
Postat av: Anna

Ah okej, jag kan försöka hitta nåt då. Det ska vara 160x200 btw.



Eh, jag var inte i skolan idag :P Dennis tog studenten idag!

Men det är engelska imorrn tydligen, kommer du?

2009-06-04 @ 19:23:34
URL: http://akatalektisk.blogg.se/
Postat av: Anna

Eller alltså, sängen är 160x200 så det måste naturligtvis vara lite större -.- Smart man är.



Enda ställe som jag vet har såna lakan är Ikea. Har du kollat där? Dom har väl en egen hemsida antar jag.

2009-06-04 @ 23:31:53
URL: http://akatalektisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0