- OVÄRT

R, Anna-Lena är inte i skolan på hela dagen, så mja. Du kanske får dyka upp på tisdag eller onsdag då.

Fan vad ovärt. Kommer till engelskan förut - och bara två till dyker upp. Vi fick tillbaka våra uppsatser vi skrev på svenskan förut och jag fick VG på den! Fick även VG i slutbetyg på Engelska B kursen. (: "Lektionen" var i alla fall slut vid 9.45, hade alltså bara lektion i 15 minuter... Så jag har suttit i bibblan och underhållit mig så bra som möjligt, Ellie har inte sitt utspring förrän vid halv två tiden... Middag hos henne vid klockan ses och klockan tio är det dags för slutskiva!

Dennis tog studenten igår också! :D Fan vad kul. Det började hällregna precis när han sprang ut haha. Man blev något blöt.

Vad mer? Har absolut ingen aning om vad jag ska rösta på på söndag, återstår att se helt enkelt.

Nu hoppas jag på att mamma kan sluta lite tidigare från jobbet så att hon kan komma och underhålla mig!
Hörs kanske senare om jag har tid. Kommer vara rätt upptagen både idag och imorrn så det kanske blir på söndag till och med.
Hej då!

Kommentarer
Postat av: R

no way. neva. punkt. tack så mkt ändå! :)



grattis!



jag ringer imorgon ang. söndag

2009-06-05 @ 21:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0