- OBEHAGLIGT

Vad tänker ni på vad ni hör ordet ultraljud? Lite gegga på magen och en grunka på det? Det är det jag tänker på, men tji fick jag för det!
Skulle nämligen till Huddinge sjukhus idag för att göra ett ultraljud på mina äggstockar - ett vaginalt sådant.
Aldrig i hela mitt liv har jag känt mig så förödmjukad och aldrig har jag varit med om nånting obehagligare. Helt oförberedd. Det kostade dessutom 300 kr för att fastställa att jag har PCO, vilket jag redan visste att jag hade - vad annars skulle det vara liksom?

Aldrig mer.

Kommentarer
Postat av: R

oh fy FAN! oj... wow... full av äckel-känslor och medlidande!



men bra att du fick diagnosen bekräftad, ska du få ngn speciell behandling?

2009-06-26 @ 00:00:41
Postat av: Anna

Minst sagt! Urgh. >< Bland det värsta jag har varit med om.



Jag vet inte än hur det blir, jag måste boka en ny tid på um nu när det är bekräftat att det är pco som jag har. Jag ska i alla fall börja käka p-piller så fort jag hämtat ut dom, måste bara hitta receptet hehe. Så vi får se.

2009-06-26 @ 00:33:45
URL: http://akatalektisk.blogg.se/
Postat av: jen

Men usch da :/

Hoppas det blir battre, hann lasa lite snabbt om det men fattade inte helt.

Men far en kansla ava tt jag kasnek sjavl borde undersoka mig for det & typ allt annat.

Var ett tag sen som jag var hos lakaren ><



PUSS<3

2009-06-26 @ 21:52:58
URL: http://romanze.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja :/ Det gjorde ont också. D:

Har du problem med samma sak? :O

Pussen <3

2009-06-26 @ 22:25:31
URL: http://akatalektisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0