- NYFIKEN, MINST SAGT!

"R;
...4. du är jättesnäll som stannar! jag lovar att jag har en STOR present in mind åt dig när vi går ut.
du kommer gilla den. mycket.

A;
4. Hehe, du fick mig att tokle :D Och nu är jag ju otroligt nyfiken! >< Damn you, haha! :P

R;
4. du kommer älska mig för all framtid för det. det försäkrar jag. och det kostade 4-siffrigt ;)

A;
OMG O_O När får jag reda på vad det är? >:'D"


Du kan nog ana hur nyfiken jag är på en skala. Helt otroligt.
Vad är det? En resa? Det enda vettiga jag kan komma på typ. Eller så är det bara för att jag har tänkt på resaresaresa nu dom senaste veckorna haha. Senast idag så försökte jag övertala mamma att åka nånstans med mig nu i sommar men hon sa nej D: Så mja, jag vet som sagt inte.
En del av mig vill att du ska avslöja vad det är, medans en annan vill vänta tills jag ska få vad det nu är. Hm.

"du kommer älska mig för all framtid för det. det försäkrar jag. och det kostade 4-siffrigt ;)"

O t r o l i g t   n y f i k e n   s o m   s a g t !


Kommentarer
Postat av: R

jag kan säga så mkt som att det inte är en resa.

2009-06-21 @ 23:36:14
Postat av: R

appropå högskoleprovet:

om man vill plugga till appotekare på uppsala måste man få 0,1 poäng. d.v.s. 9 rätt av 120 möjliga.

inte helt lätt, men med lite tur är allt möjligt!

:P

2009-06-22 @ 00:17:29
Postat av: Anna

._. var du tvungen att säga nånting nu? xD Det är ju drygt ett år kvar haha! :P



Hahaha, turen måste verkligen vara på sin sida!

2009-06-22 @ 21:31:54
URL: http://akatalektisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0