- KAMERA!

Äntligen så har jag en kamera nu! :D
Fick köpa en av min mammas jobbarkompis som ville bli av med sin.

En Canon PowerShot SX100 IS.
8 megapixlar, 10 x optisk zoom och typ 474810294012 funktioner. Det är ju ingen systemkamera men ändå. Jag fick köpa den för 1300:- och den ser helt oanvänd ut, inga repor eller nånting på displayen. Fick dessutom med en kameraväska, och dubbla laddare så att man alltid har batterier färdigladdade.
Nu måste jag bara lära mig alla finesser, har en otroligt tjock användarhandbok att läsa ;D

Mongosotis


Kameran

Kommentarer
Postat av: Alex

naajs :P du får du ta många bilder i sommar! :D min kamera på mobilen har gått sönder :( så du får ta alla bilder den där veckan så man kan uppdatera bloggen när man kommer tillbaka! ;) hah

2009-06-13 @ 15:31:28
URL: http://niflis.blogg.se/
Postat av: R

oh, vad roligt!

(ser fram emot att sno och leka med den :P)



eftersom vi antagligen inte ses förän i juli (grööööööönan) så tänker jag spoil din födelsedagspresent och berätta att jag köpt ett par stereohörlurar (likadana som de du hade tror jag). bara så du inte också köper ett par :)



ha det så bra!

2009-06-13 @ 19:53:54
Postat av: jen

ooh! :o snygagre an vad jag trodde! :D fotokrig :D

nu har du inga ursakter att inte ta & ladda upp fler bilder ;) puss<3

2009-06-14 @ 01:16:06
URL: http://romanze.blogg.se/
Postat av: Anna

Alex: Yeah :D Aw vad synd :/

Yep klart den åker med till Bolmen, och mycket bilder ska det tas! :D



River: Japp! :D Haha visst kan du få det :P

Ah, sweeeeeet! Jag blir galen numera när jag ska lyssna, det är bara den ena sidan som funkar, så det är mycket uppskattat! (: Får se till att vara lite mer försiktig med dom nu bara ;D

Tack detsamma!



Jen: Ja den är skitfin, gillar'n ;D Haha lätt!

Hehe nej då, bilder kommer ;D Men det får bli när jag kommer hem, datorn här är så himla seg. ><

Puss <3

2009-06-15 @ 15:52:53
URL: http://akatalektisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0