- JAG. HATAR. REGN. ><

Det har regnat konstant sen jag kom till mormor & Lasse! Helt sjukt, på ungefär ett dygn har det regnat 100 mm regn. -.-

Nåååja, idag var vi iväg och spelade bilbingo, haha. xD Jag vann 150 kr! Joy. Fick dela med en annan också, men sånt är väl livet. Finns inte så mycket att göra här när det regnar, vi kan ju inte vara ute nånting. Eller, kan och kan, men jag äger varken regnkläder eller gummistövlar haha. Men enligt aftonbladet så ska det vara sol måndag till onsdag! Fast de har ju ljugit förut, så...

Deras dator är hur seg som helst. Pallar fan inte sitta mer, man kommer ju ingenstans haha.
Ska nog upp och leka med min kamera lite och läsa lite i användarhandboken. (yyy) Japp, så får det bli.
Uppdaterar kanske mer imorrn, vi hörs. Ciao! (:

Kommentarer
Postat av: Veronica

Det är helt sjukt. Det regnar som fan här också. Jag blir helt trött utav det!

2009-06-14 @ 20:23:21
URL: http://grandby.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja! Jag vill ha sol ju. Det känns inte som att det är sommar ens, det är så kallt ute också. :/

Åka utomlands? :D Haha.

2009-06-15 @ 15:53:29
URL: http://akatalektisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0