- 090629

Var iväg till centrum en sväng förut idag för att lämna tillbaka boken, vilket naturligtvis gick bra. Men såklart så hade dom ingen bok kvar så att jag kunde få en ny, så jag fick istället tillbaka pengarna. Boken kostade typ 200 kr, men jag fick bara tillbaka 150 kr - för att dom drog av rabatten för att det var en "tag 4 betala för 3"-sak -.- De skulle få in nya böcker om 1-2 veckor, och snilleblixt som jag är så kom jag ju på att jag inte behöver lämna tillbaka boken förrän då istället! För nu när jag måste köpa en ny bok så får jag ju betala fullt pris, 200 kr, när jag bara fick 150 kr tillbaka. Skulle alltså då behöva lägga till pengar ><
Men å andra sidan så fick jag ju läsa boken i princip gratis nu, hann läsa ut den igårkväll nämligen ;D Så jag behöver ju inte köpa den på ett tag. Och jag gick nyss in på diverse bokhandlar på nätet och insåg att boken bara kostade mellan 110 och 120 kr där. Jag måste lära mig att köpa böcker och sånt på nätet!

Nej, nu ska jag ner och lägga mig på gräsmattan och sola! Solen försvinner ju redan om 3 timmar därifrån haha.
Ha det så bra, hej då! :*

Kommentarer
Postat av: R

förstår inte hur du överlever utan adlibris... det är en prestation i sig antar jag.

2009-06-29 @ 14:36:46
Postat av: Anna

Men jag har aldrig kunnat beställa sånt själv, man måste ju vara 18 >< Så om jag har behövt nånting så är det alltid mamma som har beställt haha xD

2009-06-29 @ 20:16:00
URL: http://akatalektisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0