- 090615

Inget regn idag inte, mohaha! Förutom lite, lite duggregn. Men det har ju inte hindrat vädret från att vara pissigt. Det blåser och är mulet, och det är svinkallt ute. Vad är det här för "sommar"?

För er som inte vet så bor mormor & Lasse i typ världens minsta håla; hade idag tänkt fylla på min mobil när vi var på affärn, går till kassan, kollar på alla olika operatörer och belopp - men dom hade inte Parlino! Så tji fick jag, nu kan jag inte fylla på min mobil förrän på torsdag när jag är i Uppsala eller när jag kommer hem igen. Om vi inte hittar nån annan affär här där jag kan fylla på, men det tvivlar jag på.

Så, vad har hänt idag då? Inte mycket alls. Vaknade på helt fel sida imorse, och har varit lättirriterad större delen av dagen. Fick inte så mycket sömn inatt, hade grymt ont i magen igår när jag skulle sova. Ungefär så ont som jag fick när vi var på Irland förut, R. Ingen behaglig känsla om jag får säga det själv.
Vi var också iväg till Östervåla för att hälsa på Anny, min gammelmormor. Gammal gumma det där, hon fyller 91 år i år!
Och ja, sen har jag mest hållt mig för mig själv, sträckläst ur New moon, så jag blev klar för ett litet tag sedan. Tredje boken skall köpas snarast när jag kommer hem! Dom är ju inte lika bra som Harry Potter-böckerna, men det är inte långt ifrån alltså. Och by now så borde ni veta hur mycket jag gillar HP.

Det har inte ens vart sommarlov i en vecka men det känns redan som att det börjar ta slut. Vafan liksom? Inte alls så jag vill känna, vill ju njuta till fullo av lovet.

Hinner inte skriva mer just nu, dom ropar att maten är klar nu.
Hörs kanske senare, hej då! (:

Kommentarer
Postat av: R

aj aj... hoppas du mår bättre!

2009-06-15 @ 17:19:22
Postat av: Anna

(: Jodå, nu mår jag bättre! Det var bara igår kväll som den skulle krångla, och det höll som tur var inte i sig lika länge som då. Fattar bara inte vad det beror på. >< Irriterande.

2009-06-15 @ 17:59:29
URL: http://akatalektisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0