- TYPISKT ><

Fan vad värdelöst xD Jag lyckades otroligt nog somna då strax efter klockan nio, men gissa när jag vaknar helt klarvaken? Klockan ett! >< Och sen dess har jag inte kunnat somna om. Jag vet en som kommer vara grinig lite senare idag...
Hungrig är jag också, men "får" inte äta förrän klockan sju då det är frukostbuffé. Den kommer jag varmt välkomna då, mums liksom! :D

Just nu är jag på bra humör men det är bara för att jag känner mig pigg, lagom till frukosten kommer väl humöret svikta men jag ska försöka hålla god min hela dagen (: Har en tendens att låta det gå ut över alla andra nämligen...

Nej, nu ringer alla väckarklockor om 10 min ungefär. Vi hörs senare idag, heido!

Kommentarer
Postat av: R

Scary... precis samma sak hände mig, jag somnade klockan nio och vaknade klockan ett!



Hade ni kul på kryssningen?

2009-07-29 @ 22:15:06
Postat av: Anna

Haha! :O



Ja alltså över lag var det bra (: Men jag var ju så jävla trött! Till slut mådde jag illa för att jag var trött.

Visste du att det fanns tabletter mot illamående btw? xD Alltså, inte som åksjuketabletter. För mamma äter ju en massa tabletter som gör att hon mår illa, och då får hon äta en tablett till mot illamåendet haha.

Btw 2, det finns en 7-eleven i Huddinge nu! Alla Shell-mackar har ju gjort om sina butiker till 7-eleven nu (:

2009-07-30 @ 10:58:02
URL: http://akatalektisk.blogg.se/
Postat av: R

Det visste jag faktsikt men jag trodde inte det fungerade!

yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeah!!!!!!!!!!!

dude, vi kommer kunna gå och köpa coolers på håltimmarna :D:D:D:D

2009-07-30 @ 14:10:26
Postat av: R

som tidigare konstaterat är jag mer pepp på hela au-pair-grejen än du är... vilket betyder att jag kommer tracka dig med saker rörande au-pair-grejen.

denna blogg t.ex.

http://mercyinfrance.blogg.se/



förvisso inte irland. förvisso ganska dålig blogg.

men men...

2009-07-30 @ 18:55:31
Postat av: Anna

Dom fungerade jättebra faktiskt! :D

Haha I know ;)



No shit att du är mer pepp haha? xD Men jaja, jag ska göra ett besök i bloggen (yyy)

2009-07-31 @ 11:55:56
URL: http://akatalektisk.blogg.se/
Postat av: Anna

Lol, bloggen sög verkligen >< Och det verkade som att hon åkte till Frankrike utan att knappt kunna prata någon franska alls?



Nåja, min blogg kommer bli awesome i alla fall! :D

2009-07-31 @ 12:03:04
URL: http://akatalektisk.blogg.se/
Postat av: R

oh jag vet... asså... wow... jag kommer besöka den typ 62357812478ggr per dag!

jag kommer så leva genom dig haha

2009-07-31 @ 16:36:44
Postat av: Anna

Haha! :D Hoppas bara att jag kommer ha tillfälle att uppdatera, eller ens sitta vid en dator alls! Tänk om dom inte har internet liksom? ._.

2009-08-02 @ 00:47:44
URL: http://akatalektisk.blogg.se/
Postat av: R

det kunde man ju kolla på ansökningarna - alla hade ju dator/internet! :)



(jag kommer inte LÅTA dig välja en utan!)

2009-08-02 @ 15:33:49
Postat av: A

Haha, jag kommer inte välja en utan om det står att det finns, tro mig! xD

2009-08-02 @ 17:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0