- PROPPSKÅPET ÄR TILLBAKA!

Lucifer har kommit hem igen! :D Under tiden vi var i Småland så hade hon som skötte utfodringen av djuren här hemma inte sett skymten av han på hela veckan, och han kom inte heller hem då när vi hade kommit hem i lördags. Vi trodde att han hade stuckit för gott då, för katter (och djur i allmänhet) får ju för sig att göra så när dom inte "får" någon mat. Men så kom han hem igår kväll, han kom hit ner till mig & Villy. Vi höll fast han och skyndade upp till huset för att ge honom mat haha, och sen stängde vi in han där ;) Och han har otroligt nog varit hemma sen dess, han har legat och sovit mestadels. Han är ju inte hemma så mycket i övrigt heller, ungkatt som han är - men vi ska snarast knipsa kulorna på honom och id-märka honom xD
Otroligt vad glad man kan bli av en sån liten sak.

Nu måste jag tvätta lite kläder. Sen så ska jag nog lägga in bilderna i datorn från semestern om jag orkar.
Hörs senare, heido!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0