- PALLA

Man borde kunna sätta en blockering på hela sin tankeverksamhet. Så att man slipper vissa tankar som man egentligen vill förtränga. Hur mycket man än försöker att tänka på någonting annat så leder tankarna lik förbannat tillbaka dit.

Och varför vaknar jag så här tidigt när jag inte alls behöver gå upp nu? Jag vaknade 06.30. Nu fick jag som jag ville åtminstonde, jag lyckades vända tillbaka dygnet rätt.

Pallra sig upp ur sängen och käka frukost kanske, för en gångs skull? Får se.

Fy fan för dig.

Kommentarer
Postat av: R

är du hemma? skulle du inte till halmstad? :)



vem är du arg på?

2009-07-09 @ 16:34:47
Postat av: Sarah

Hej sötnos!:) Jag hittade din blogg idag och ville lämna ett fotavtryck ;) Skriv gärna till mig också! :D Pussar på dig!

2009-07-09 @ 18:15:24
URL: http://zsarahs.blogg.se/
Postat av: Anna

Japp jag är hemma xD Nej, på lördag åker vi till Jönköping i en vecka och sen när vi kommer hem igen så ska släkt från Halmstad komma hit ^^



En som heter Linda.

2009-07-09 @ 18:23:02
URL: http://akatalektisk.blogg.se/
Postat av: Nora - Stort & Litet

Förstår exakt hur du menar! Hatar tankar som envist dyker upp...

2009-07-09 @ 19:08:57
URL: http://stortolitet.blogg.se/
Postat av: R

Aha... sry, hänger med lite dåligt xD



okej... du vill clearly inte prata om det... hoppas det löser sig :)

2009-07-09 @ 19:12:42
Postat av: Anna

Hehe, lugnt :P



Nja inte det, men jag har inte riktigt pratat med henne. Eller snarare - hon ignorerar mig. Okej du hade rätt, jag vill inte prata om det. Men att det kan vara tillåtet att personer kan vara så himla omogna ibland förstår jag inte.

2009-07-09 @ 20:24:24
URL: http://akatalektisk.blogg.se/
Postat av: R

det är jobbigt när man känner att andra är omogna, jag vet hur det känns :(

2009-07-09 @ 22:23:41
Postat av: Anna

Ja, så sjukt enerverande! >< Istället för att säga vad problemet är så tog hon bort mig som vän på bdb, ignorerar mig när jag frågar vad fan det är frågan om och säger att hon tydligen "har sina anledningar, men vill inte gå igenom dom".

Världen går inte under för mig när nån tar bort mig på bdb, buhu liksom, men varför kan man fråga sig.

Jag vet alltså inte varför vi är "osams", bara för att hon beter sig som en liten barnrumpa.

Jag blir inte klok på sådana människor! Istället för att ta tag i "problemet" så söker hon nästan tjafs istället. Verkligen moget.

2009-07-09 @ 23:18:29
URL: http://akatalektisk.blogg.se/
Postat av: R

Med risk för att låta som dr. Phil:

Ofta när folk inte säger varför de är arga så är det för att de själva inser att det inte har rätt att vara arga. De kanske t.ex. är upprörda över ngt och så tar de ut det på fel person, när den personen sen ifrågasätter dem reagerar de helt ologiskt.

det är i alla fall vad jag upplevt.



eller så är de omogna skitungar som inte förstår värdet av kommunikation. det är också en möjlighet.



hoppas det löser sig... och sänk dig inte till hennes nivå! det är lätt hänt eftersom omogna människor är så jäääääävla (ursäkta språket) enerverande och frustrerande att ha att göra med, men försök hålla dig över det - vi vet båda två att du är bättre än det :)

2009-07-09 @ 23:51:02
Postat av: Anna

Ja, alltså, jag vet inte. Efter att hon tagit bort mig som vän så ifrågasatte jag henne varför hon gjorde det (för det kom verkligen out of the blue), och det hon svarade ordagrant var;

*"Jag har helt enkelt tröttnat & tar avstånd från dig nu, kom inte & säg att det inte märkts på senaste tiden? Jag har mina anledningar & tänker inte gå igenom dom nu."*



Jag var med henne i söndags i Flottsbro med ett gäng, och sen så sov jag över hos henne. Allting verkade vara frid och fröjd, vi skojade och hade kul som vanligt. På måndagkvällen så får jag reda på att Jennifer ska komma hem, och vi kommer fram till att jag ska ringa Linda och berätta om den glada nyheten. Jag ringer till hennes mobil, det visar sig att hon låg och sov och jag hade väckt henne när jag ringde (och där får man skylla sig själv om man har ljud på eller inte när man går och lägger sig. Vill man inte bli väckt har man den på ljudlös eller stänger av den. & det gäller även mig :P), och hon blev antagligen grinig då. Och inte alls glad över det jag berättade heller för den delen.



Och dagen efter möts jag av det som jag skrev tidigare. Jag kan förstå lite av det hon skrev med att "det märkts på senaste tiden", för vi har inte pratat eller setts så överflitigt den senaste tiden. Men så har jag haft med många andra kompisar med, som Bob till exempel som jag varken pratat eller träffat på evigheter. Och hur troligt är det att reagera sådär på grund av det..? -.-



Jag vet verkligen inte vad det är fråga om. Och eftersom allting var som vanligt när vi sågs i söndags/måndags så är jag som ett stort jävla frågetecken. Och att hon inte kan gå igenom sina anledningar som hon tydligen har. Vilka jävla anledningar?

*"eller så är de omogna skitungar som inte förstår värdet av kommunikation. det är också en möjlighet."*

Jag röstar på det alternativet.



Förlåt för världens uppsats men jag börjar koka av ilska och bli på dåligt humör bara jag kommer att tänka på det.

Och så blir jag arg på mig själv. Varför bryr jag mig ens? Varför låter jag henne få mig att reagera såhär, och låta mig ranta om det som jag gör?

Jag vill inte sjunka ner till hennes nivå men vad gjorde jag nyss då... ><

Palla.

2009-07-10 @ 00:48:16
URL: http://akatalektisk.blogg.se/
Postat av: R

Vi kan nog konstatera en sak, om ni var fine i söndags och du inte sen dess

(a) slagit i huvudet

eller

(b) tagit ngr tyngre droger

så lär du inte gjort ngt som förtjänar den här reaktionen



"Jag har helt enkelt tröttnat & tar avstånd från dig nu, kom inte & säg att det inte märkts på senaste tiden? Jag har mina anledningar & tänker inte gå igenom dom nu."



vilken-jävla-fittunge

vilken omogen, emotionellt efterbliven, kommunikations-handikappad, elak, jävla fittunge.



jag förstår att du är förbannad. jag är rasande!



2009-07-10 @ 01:10:53
Postat av: R

jag berättade för amanda vad som hänt. hon är också rasande.

2009-07-10 @ 01:12:13
Postat av: R

jesus. jag kan inte lugna ner mig.

jag hatar henne. vilket jävla kräk.

satans helvetes jävla fitthors jävla skit fucking människa.



visst. folk glider isär. men man behöver ju för fan i helevets och alla hans småjävlar inte betee som en jävla trailer-trash-hora i någon satans dockusåpa för efterblivna.



AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH



"jag tar avstånd från dig"

2009-07-10 @ 01:15:25
Postat av: R

JAG VAR INTE FÄRDIG.

KOM ÅT KNAPPEN.

JAG SKAKAR. KAN INTE SKRIVA ORDENTLIGT.

JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLA FITTUNGE.

2009-07-10 @ 01:16:06
Postat av: Elina

jävligt snygg blogg måste jag säga!

ha en bra dag;D;D

2009-07-10 @ 01:18:39
URL: http://elinalatin.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag kan försäkra dig om att jag varken slagit i huvet eller plötsligt börjat med tunga droger.



Och jag är också rosenrasande. Jag riktigt kokar av ilska.

Och låt oss säga att allting tydligen inte var fine när vi sågs; vem går då runt och LÅTSAS i nästan ett dygn att allting är hur bra som helst? Då måste det ha varit nånting från tidigare också, men inte ens då kan jag komma på att jag har betett mig dumt på något vis.



GAAAAH, JAG ÄR SÅ JÄVLA ARG!

Jag kan inte sova.

Jag är helt enkelt för upprörd. Och hur jag än gör kan jag inte få tankarna åt nåt annat håll, en blockering hade ju suttit fint som sagt...

2009-07-10 @ 02:32:49
URL: http://akatalektisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0