- O'LEARYS

Kom hem för en stund sedan, jag & Villy har varit inne i centrum en sväng. Vi var inne på O'Learys och åt, samt drack öl. Det blev lite New Castle, Guinness (eller, det var Murphy's, men det smaka samma lika) och Samuel Adams ale. Världens godaste hamburgare var det, mums! Ska definitivt tillbaka dit nån gång. (: Och jag vet inte om det är tack vare eller på grund av Villy som jag har lärt mig att dricka öl haha.
Och jag vet inte om jag ska bli glad för att jag tydligen ser ut att vara äldre än 18 eller bitter för att dom inte frågade efter legitimation. xD På ett sätt så vill man ju att dom gör det för att man nu kan gå på krogen, men nej då skiter dom i att fråga efter det haha!

Jag hade i alla fall en supertrevlig kväll (:
Vad har ni haft för er?
Puss!

(Trevligt att man har en snäll morbror som betalar hela notan som gick på 800-900 kr sammanlagt, hihi.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0