- MALIN 10 ÅR! <3 :D

Idag fyller min syster år :D Lillskiten har blivit 10 år, scheisse.
Jag (läs: Malin) använde kameran rätt så flitigt så dagen får beskrivas i bilder!

Tårtan (euw... jag åt jordgubbar istället då jag finner tårtor rätt så motbjudande.)


Födelsedagsbarnet blåser ut ljusen


Malin och mamma (:


Mormor & Lasse


Jag tog en paus från allting och la mig på gräsmattan och solade, läste och fick lite svalka från en liten bordsfläkt


Sotis! Stackars katt, han smäller ju nästan av i den här värmen :/


Jag bjuder jävligt mycket på mig själv ska ni veta


Benny står och grillar hamburgare


Snusmumriken Villy xD


Close up; mamma xD


Close up; Benny


Close up; Lasse med hans solbrända läppar, och Malin


Close up; Nicklas


Close up; suddig Villy


Close up; Malin :*


Close up; mormor x'D



Det får räcka ;D
Fick inget kort på presenterna men det hon fick var;
cd-spelare
presentkort
kläder
skivor
pengar
en bok
& av mig fick hon filmen Bolt ^^

Pssst... säg grattis för fan!
Heido. :*

Kommentarer
Postat av: jen

grattiiiis :D

2009-07-03 @ 00:31:12
URL: http://romanze.blogg.se/
Postat av: R

1. Vad i hela friden är det där rosa din mamma håller i?



2. Har ni ett tält på tomten? :P



grattis malin!

2009-07-03 @ 14:49:22
Postat av: Anna

1. Hon håller inte i nånting? xD Det är en pärlplatta som hänger i ett snöre i taklampan haha.



2. Haha ja ;D För diverse saker som inte har nån annanstans att ta vägen. Är dock inte riktigt säker på vad det ligger där inne haha xD



I'll tell her! :D

2009-07-03 @ 15:27:13
URL: http://akatalektisk.blogg.se/
Postat av: R

1. Jaaaaaaaaaaaaha

ja, nu ser jag snöret



2. Tänkte håna konceptet men vi har en gammal lekstuga som står kvar i precis samma syfte så jag ska vara tyst :P



do so

2009-07-03 @ 21:27:49
Postat av: Anna

1. Det såg ännu skummare ut i kameran när man kollade på bilden för att den var så liten xD Såg ut som hon höll i en klubba eller en glass haha.



2. Haha okej xD

2009-07-04 @ 10:30:13
URL: http://akatalektisk.blogg.se/
Postat av: Bob

Jag kom fram till en sak: Benny är lik Göran Hägglund!

2009-07-04 @ 15:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0