- MÅ ALLA HUNDAR BRINNA I HELVETET!

Jag har aldrig tyckt om hundar. Jag har varit hundrädd så länge jag kan minnas. Min respekt för hundar är lika med noll.
"Men min hund är så snäll, den bits aldrig eller blir aldrig aggressiv eller arg över någonting", har man ju hört ett antal gånger förut.
Ägare som inte kan ta hand om sin hund och sätta pli på den ska inte ha en hund över huvud taget. En hund ska lyssna när man säger åt den att komma, den ska lyda till punkt och pricka.

Gissa vad som hände för 3-4 timmar sedan?
MIN SYSTER BLEV FUCKING BITEN AV EN JÄVLA FITTKUKSANUSHELJÄVLAVETESJÄVLAFUCKINGHUND!
Biten.
BITEN.

Den jävla hunden kan ju kyssa sitt jävla liv adjö nu. Det här ska anmälas. Den jävla hunden ska avlivas. Om det nu inte skulle ske av någon anledning så ska jag fan ta tag i det i egna händer. Den hunden ska inte få leva nå mer. Den ska dö. Dess usla liv ska släckas. Jag ler bara jag tänker på det. Jag hatar hundar. Jag ska aldrig mer vidröra en hundjävel. Haha, den ska dö. En betryggande tanke.

Min syster och mamma kommer snart hem från akuten där dom suttit dom senaste 4 timmarna. Det blev ju liksom lite akut att åka dit eftersom systra mi inte fått en stelkrampsspruta ännu.

Grindhelvetet var inte stängd. Trots rop från matte så attackerar den Malin. Bet henne ovanför hälen. Tre stygn blev det.
Det är egentligen inte hundens fel men den ska fan inte få leva efter det här. Jag ska inte nämna här vad jag vill göra med ägarna. Men sorgen efter deras kära lilla döda husdjur kommer jag kunna leva på ett tag. Haha!
En rottis var det också. En hund som man definitivt ska ha pli på.

Jag sjuder av ilska just nu. Jag grät till och med förut - av ilska.
Rädslan för hundar förvärrades med tusen efter det här.
Min respekt för hundar är som sagt lika med noll just nu. Jävla kräk. Jävla fitthelvetesanuskukägare.

Hunden ska dö, och det är med den enda tanken som jag inte går dit över just nu. Den ska dö. Dö.
(:

Kommentarer
Postat av: R

Den hunden KOMMER avlivas. En släkting hade en liknande händelse - fast det var hennes hund som vart biten av en annan hund. Den hunden avlivades.

...att bita ett barn. ojojoj, som du sa, den hunden kan kyssa sitt liv adieu.



att den var en rottweiler (sp??) dessutom, asså, ibland undrar man ju om folk faktiskt blev lobotomerade på BB...

2009-07-22 @ 13:27:28
Postat av: Anna

OM den kommer dö! Mamma har eller ska ringa till försäkringskassan, och då polisanmäls det automatiskt av dom eller vad hon nu sa. Avlivas ska den göra i alla fall. ><



Ja, precis! Och jag har alltid varit rädd för att gå förbi där var hunden bor. Den skäller alltid som bara den och ägarna får ju aldrig hunden att komma in igen. Jag och Villy har alltid konstaterat varenda gång vi gått förbi där att dom inte ska äga en hund. Speciellt en rottweiler också, hur tänker människorna?! ARG!

2009-07-22 @ 13:34:43
URL: http://akatalektisk.blogg.se/
Postat av: R

Jag har verkliegn FULL sympati och jag hoppas innerligt att det här inte påverkat mailn för mycket!

2009-07-22 @ 18:13:10
Postat av: Anna

(:

Jag vet inte riktigt hur hon mår just nu, jag har inte träffat henne idag (hon, mamma och Halmstadsgänget åkte till mormor imorse). Men hon var ju otroligt chockad igår, och hon hade ont som bara den. Hon, som jag, är otroligt hundrädd också och efter det här så förvärrades det säkert med 1000.

Jag var på altan när hon kom hem, skärrad som fan, och det första hon gör är att komma till mig för att söka tröst den lilla snuttungen :*

2009-07-22 @ 21:33:56
URL: http://akatalektisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0