- LAMM

Jag har inte ätit mat på hela dagen. När jag sa att jag skulle äta förut så blev det ju inte riktigt som jag hade tänkt mig. Med tanke på Malins kalas så tryckte jag ju istället i mig en massa onyttigheter så som; minimuffins, maränger med chokladsås, lite glass och godis. Shame on me.

Men, till middag blir det världens godaste mat. Lamm. Det är så underbart gott, om det görs på rätt sätt vill säga.
Förstår inte folk som säger att det verkligen smakar kofta varenda gång dom äter det. Fel på smaklökarna eller? Jag fattar inte hur dom kan få den gudomliga smaken till att smaka det. ><

Lammstek + färskpotatis + mozarella & tomat = mums!

Jag är hungrig. Vi brukar inte äta så här dags annars, varför just idag? ><

Kommentarer
Postat av: R

jag håller med... hur kan folk inte gilla lamm?

visserligen har jag bara ätit mammas och hon kanske är bra på det... men iaf... hur svårt kan det va? :P

2009-07-04 @ 19:42:16
Postat av: Anna

Eller hur! ><

Ja jag har också bara ätit mammas eller mormors lamm när dom har tillagat den, men man tycker att det inte borde vara så svårt haha :P

2009-07-04 @ 19:50:13
URL: http://akatalektisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0