- KORT UPPDATERING

Jag lever! Mer eller mindre i alla fall.
Dennis hade som sagt sin fest igår och jag hade det hur kul som helst!

Fick inte så värst mycket sömn inatt haha. Vi gick och la oss vid 3 kanske, jag sov jättedåligt (varför gör jag alltid det när jag är onykter? ><), och sen vaknade vi vid klockan 8 imorse och kunde inte somna om. Så det var bara att gå upp, dricka lite vatten och sen hjälpa till att städa lite. Åkte hem efter det och jag tror att jag fortfarande var alkoholpåverkad då xD

Jag hann inte baka minimuffinsen till Malins kalas igår så jag var tvungen att göra det när jag kom hem. Euw. Varför lovade jag det? Att se den där geggan när man mår dåligt och behöva höra på en jävla elvisp är inte det mest klockrena att göra! Efter det så gick jag i alla fall och la mig ett tag så nu har jag sovit i ett par timmar och känner mig som en människa igen.

Det blev en ganska kort uppdatering om festen men så fort jag lagt in bilderna från kameran i datorn så kommer det upp här.

Nu ska jag äta nånting, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0