- KLUVEN...

Åh, jag är så kluven. Varför kontaktar du mig nu för?
"Kom hem till mig på tisdag."

Jag kan inte säga nej till dig. Jag trodde att jag kunde göra det efter såhär lång tid, och speciellt efter besvikelsen över hur det blev som det blev förut - men jag hade fel. Så fort jag fick höra det där så blev jag löjligt glad, och jag sa såklart ja. Utan en minska tvekan. Utan att alls tänka efter.

Jag kommer inte komma ut ur det här utan att göra en av er besviken, och det suger rent ut sagt.
Så kort efter att jag har börjat prata med en helt underbar person...
lnfwlfnwlqdmwqlfmlkfl. Jag vet inte vad jag ska göra.


(Det är inte meningen att någon ska förstå det här. Jag var bara tvungen att skriva av mig...)


Kommentarer
Postat av: R

bara eftersom jag blir nervös av att jag inte förstår så tänker jag fråga:



jag är inte involverad i det här på ngt sätt va?

2009-07-20 @ 15:04:12
Postat av: Anna

Nej, du har inte alls någonting med det att göra haha. :P

2009-07-20 @ 17:51:39
URL: http://akatalektisk.blogg.se/
Postat av: R

ah, skönt :)

hoppas det löser sig... vad det nu är hihi

2009-07-20 @ 18:43:19
Postat av: Anna

(:

Jepp, återstår att se. Kommer du ihåg Marielle som jag pratade om förut? xD glad homo 88 eller vad vi nu sa? :P Det har med henne att göra.

2009-07-21 @ 11:31:11
URL: http://akatalektisk.blogg.se/
Postat av: R

gladflata88 hahahaha jo tack XD

2009-07-21 @ 17:58:53
Postat av: Anna

Juste så var det ja.

2009-07-22 @ 01:02:18
URL: http://akatalektisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0