- JUST SÅ

Jennifer - Låt nedräkningen börja! säger:

men assa, jag vet itne

jag vet att du inte ar san, men ge inte Linda fler anledningar att bli sur.

liksom vill hon ite vara med dig sa sok inte upp henne,

men forosk itne heller att vara otrevlig.

da kan hon inte saga "ah men hon va otrevlig mot mig"..

Anna Larsson - 21/7 J <3 säger:

"man behandlar folk som man själv vill bli behandlad"

varför ska jag böja mig efter hennes regler? hon kan inte domdera och tror att hon kan få exakt så som HON vill om hon beter sig på ett visst sätt. och i detta fall råkade det bli en otrevlig och omogen liten sak.

Jennifer - Låt nedräkningen börja! säger:

i know :/

Anna Larsson - 21/7 J <3 säger:

över lag är inte jag en otrevlig och elak person. det är inte så jag vill vara. men när man själv blir bemött på det sättet, hur ska man då reagera? när man själv inte brukar bete sig så över huvud taget? ska jag bara sitta och ta emot hennes skit och "vänta ut" tills hon vill prata med mig igen?

skulle inte tro det. allting handlar inte om henne. jag ska försöka att inte sjunka till hennes nivå, that's all.

Jennifer - Låt nedräkningen börja! säger:

nej jagvet

Anna Larsson - 21/7 J <3 säger:

men om hon skulle fortsätta att vara otrevlig och dryg nån mer gång så kommer det brista, även för mig.



Mår jag dåligt just nu för att jag börjar inse att resultatet av det här blir att vi kanske inte längre är vänner?
Känns trist. Men kanske har vi vuxit ifrån varandra för mycket.
Och det känns tråkigt att behöva säga, att jag just nu inte bryr mig.

Med det sagt så tror jag att det blir lättare att somna nu.
God natt!


Kommentarer
Postat av: Josefin

sv: precis så :) hon jobbar dock bara morgon och kväll och på morgonen sover jag ju mest så det gör inte så mycket ^^

2009-07-10 @ 12:59:05
URL: http://eumeumeum.blogg.se/
Postat av: amanda

svar: nej, det är mest att jag vill se städerna. men i krefeld vill jag mest se tågstationen, i münchen vill jag gärna gå på någon fest som raban ska till, haha och i simbach vill jag bara se tågstationen. sedan i berlin vill jag gå till bushido's egna butik. annars är det mest att bara få se städerna. :)

2009-07-10 @ 15:28:20
URL: http://ichglaubandich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0