- JULI MÅNAD

Känns som att jag ska göra jättemycket saker den här månaden!

2 - Malin fyller år
3 - Ikväll har Dennis sin "avskedsfest" :D (Han går ut i lumpen den 26:e! D: I 11 månader framöver. DD:)
4 - Malin ska ha kalas och jag måste hjälpa till
5 - Om vädret tillåter; Grilla & bada med Linda m.fl. i Flottsbro
- Nån gång nästa vecka - Åka på kryssning med familjen till Åland eller dylikt
- Nån gång nästa vecka - Gå på grönan, River? Kanske.
11-18 - Åka till Småland/Jönköping/Bolmen med familjen + Kjelle med familj
20-3 aug - Thomas med familj från Halmstad kommer hit!

Så där kommer min månad se ut framöver på ett ungefär. Vet dock inte riktigt vad vi ska hitta på när vi är i Jönköping, eller när Thomas och dom kommer hit xD Återstår att se (yyy)

Nu ska jag leta fram nånting att ha på mig ikväll och tvätta det, har knappt nå rena kläder nu haha. Och sen så ska jag nog baka minimuffins (:
Ciao!


Kommentarer
Postat av: R

ajaj jag är ganska busy också... är tyvärr ledig när du inte kan XD

men jag är fri hela augusti - vi kan väl ta det när thomas + familj åkt hem? :)

2009-07-03 @ 14:47:58
Postat av: Anna

Visst det går bra för mig (: Tänkte bara på när du sa förut att vi kunde gå så sa du juli. Men augusti går bra det med.^^

2009-07-03 @ 15:26:19
URL: http://akatalektisk.blogg.se/
Postat av: R

jag vet, sry, det var bara att våra ledig dagar inte matchade haha

2009-07-03 @ 21:25:06
Postat av: jen

Grilla&bada plus Gronan med mig :D <3

2009-07-03 @ 22:35:51
URL: http://romanze.blogg.se/
Postat av: Anna

R: Haha så kan det bli ibland. xD



J: Lätt! :D <3

2009-07-04 @ 10:28:10
URL: http://akatalektisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0