- INNAN JAG GLÖMMER

Wie, titta! :D 40 unika besökare haha. Ignorera det som är efter det, jag har ju faktiskt inte varit hemma. xD

Och till alla er som frågade om vi skulle följa varandra på bloglovin: nej, jag använder mig inte utav det. Vill inte känna mig tvingad att läsa någons blogg heller, tycker jag att den är bra så följer jag den ändå. (: Risken att jag skulle missa några inlägg är också minimala för jag brukar gå in på allas bloggar som jag läser flera gånger om dagen hehe. No life kid you know.


Kommentarer
Postat av: R

jäklar!



men hårt att den bangade från 40 till 0 på tre dagar :P

2009-07-19 @ 01:17:06
Postat av: Anna

:D



Haha ja jag vet, men vad ska man göra när det inte finns möjlighet att uppdatera, eller läsa andras bloggar och kommentera? xD

Jag ska börja med det igen i alla fall (yyy)

2009-07-19 @ 18:25:19
URL: http://akatalektisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0