- I ALL HAST

Jag är expert på att skjuta upp saker :D
Ikväll kommer, som tidigare nämnt, släkten från Halmstad hit. Dom ska överta mitt rum. Dom ska sova i mitt rum i två veckor. Har jag städat och fixat i ordning mitt rum ännu? Nej.

Varför lär man sig aldrig att börja i tid? Nåja, jag har ju ändå ~6 timmar på mig att bli klar (jag är segare än segast när jag städar...), wish me luck!
Jag ska för övrigt bosätta mig nere hos Villy, på så vis så får Malin ha sitt rum för sig själv och jag slipper höra Jessicas snarkningar genom väggen, lovely! ;) 

Städa var det, ja. Hej då!

Kommentarer
Postat av: Alex

När ska vi se HP-filmen då? :D jag kommer vara hemma hos Julia fram till torsdag, men efter är jag fri! Let me know, when you can go XD

2009-07-20 @ 19:35:56
URL: http://niflis.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag vet inte riktigt xD Villy och Nicklas ville ju också följa med så vi får se när dom kan också. I will (yyy)

2009-07-21 @ 11:32:13
URL: http://akatalektisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0