- HEMMA IGEN!

Hej och hå, nu är jag (äntligen!) hemma från Småland igen! :D
Över lag så har veckan varit bra, men denhar ju haft sina dåliga sidor också. Just nu orkar jag inte uppdatera så noga men så fort jag har lagt in alla bilder i datorn så kommer det + text komma upp i bloggen. (: Jag är helt enkelt för trött nu så det får bli lite senare eller imorgon.

Jag är generös och lägger upp en bild som jag tog igår nån gång. Såhär ser mina ben ut efter en vecka där! Helt sjukt. Jag kan inte beskriva det hat jag just nu känner mot broms, knott och mygg. ><



Och på den bilden fick jag inte ens med allting haha. Såna där blodfläckar har jag lite överallt också, jag är en sån som bara inte kan låta bli att klia!

Nu ska jag kolla bilddagböcker, läsa bloggar och ta igen lite sånt som jag har missat den här veckan.
Hörs senare, ciao!

Kommentarer
Postat av: R

välkommen hem :)



och HOLY SMOKE... stackars dina ben!

2009-07-19 @ 01:16:19
Postat av: Anna

Tack (:



Haha ja, jag säger det samma xD Det kliar som bara den, jag blir tokig!

2009-07-19 @ 18:23:58
URL: http://akatalektisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0