- GÅRDAGEN

Idag är humöret betydligt bättre! (: Tur det.

I alla fall. Igår efter mitt tidiga inlägg på morgonen så begav jag mig faktiskt ner för att äta frukost xD Mamma var också uppe då, så vi bakade scones och åt med marmelad och drack te till, otroligt mysigt! Och vad mätt man blev, ojoj.
Sen mitt på dagen så åkte hela familjen iväg för att köpa gummistövlar, fiskesaker, saker till förbandslådan och sådana förnödenheter som vi ska ha med oss när vi åker iväg. Efter det så gick vi på bio! Nicklas, Villy och Viktor såg på Transformers, som tydligen var bra, men väldigt lång. Själv så gick man med mamma, Malin och Benny och såg på Ice age 3, hehe. Den var inte lika rolig som de två tidigare filmerna men även den hade sina stunder haha. Bra var den i alla fall! Innan bion åt vi också och jag fick sushi, mums. Jag tror aldrig att jag har ätit misslyckad sushi, även denna var otroligt god.

Idag så har jag inte gjort nånting vettigt alls. Har tagit fram det mesta i klädesväg som jag ska packa men jag har inte börjat med själva packningen. Att man aldrig lär sig att vara ute i god tid haha. Men, jag har alltid varit en sista-minuten-packare, och ändå brukar jag få med mig allting som behövs.
Nu hoppas jag på att det är middag snart, ich habe Hunger!
Kommer nog komma ett till inlägg senare idag eller imorgon bitti innan vi beger oss mot Jönköping.
Hej så länge, puss!

Kommentarer
Postat av: Linda - det handlar om helheten!



Hej där! tittar in o gillar det jag ser.

Undrar därför om vi ska följas åt via bloglovin? =D



rösta gärna oxå på mig i veckans blogg tävlingen som pågår, om du gillar min blogg! Du hittar till tävlingen via länken på min blogg!



Jag skulle bli oerhört tacksam och väldigt, väldigt glad! puss

2009-07-10 @ 18:16:09
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/
Postat av: R

kul att du är på bättre humör



heter det "ha hunger" på tyska också? - låter lika löjligt som på franska xD

2009-07-10 @ 19:30:11
Postat av: Anna

Yes (yyy)



Haha ja xD Men vi har säkert också rikligt med uttryck som dom också skulle håna haha :P

2009-07-10 @ 20:05:41
URL: http://akatalektisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0