- DENNIS FEST

Här kommer bilderna från Dennis fest ^^ Kameran kom ju tyvärr fram när alla var som fullast typ xD

Jag & Alexandra var typ de första som kom dit, och då var det dags för Lollo att snagga Dennis. Dynamit-Harry haha? :D


På kvällen när kameran åkte fram... Jag & Alexandra


Dennis (: Med en Innis & Gunn i handen - otroligt god ale!


Jag & Dennis, lite lagom runda om fötterna sådär haha


Ellie & Alexandra


Bazze & Tobbe


William, William & Nicklas


Ellie & jag. Det var här det blev otroligt svårt att kolla in i kameran, hehe.


Nicklas, Ellie & jag (många bilder jag var med på då! xD)


Lite random folk


-Nån- & nån Elin xD


Harald & Lollo


Nicklas xD


Nicklas & "Viking"


Lite mer folk



Sen så blev det inga fler bilder än så. Det var 6-7 killar som näckade nån gång också men jag hade (tyvärr? xD) inte kameran med mig ner till sjön haha.
Ny kategori: bilder
:D

Nu ska några bli uppladdade på bdb också (yyy)
Ciao!

Kommentarer
Postat av: jen

Harligt! :D du ser brunare ut, jatte fint :D <3

2009-07-05 @ 21:37:18
URL: http://romanze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0