- DAG 1 BOLMEN

Vi åkte som sagt till Småland. Vi bodde en liten bit utanför Värnamo i en liten, liten ort vid namn Liljenäs, tillhörande Jönköpings län haha. Vi bodde nära en sjö som heter Bolmen, därav namnet på rubriken.

Vi stannade i Nyköpingsbro och fikade


Inte alla var lika muntra som Benny haha


Trots två timmars sömn för min del så poppade jag med mamma i bilen till musiken höhö ;)


Alexandra däremot var tråkig as hell, även fläckvis under resten av semestern xD


Det regnade och regnade och regnade påvägen dit


Vättern, så sjukt stor den är alltså O_O


Och innan vi åkte förbi den så gjordes det ett besök i Gränna :D


Vi gick ner till sjön en sväng


Kommentarer
Postat av: Alex

I know, sorry! :S var inte på så bra humör den veckan... (A)

2009-07-21 @ 15:12:36
URL: http://niflis.blogg.se/
Postat av: Anna

Nej jag märkte det haha :P Jag var ju inte heller alltid på så bra humör där men jag var ändå social med de övriga i familjerna.

2009-07-21 @ 16:19:39
URL: http://akatalektisk.blogg.se/
Postat av: R

okej... jag måste bara berömma (ett 'm'??) dig för bloggen lately. den har verkligen blivit riktigt bra!

ett tag (när emo-inläggen haglade haha) läste jag bara för att vi är kompisar men nu VILL jag verkligen läsa den :D:D

way to go and keep it up!!! :D

2009-07-21 @ 18:01:15
Postat av: Anna

Varför läste du den om den var så jävla dålig då? Vad var poängen med det?



Tack, men ändå inte.

Jag är på så jävla dåligt humör just nu, som du kan läsa i det senaste inlägget. Hade det inte varit för det som nyss hänt så skulle jag blivit glav av det du sa, men nu är bara allting fel.



Ta det inte personligt, men som sagt - bad day.



onwfdöpwmfjefeqw,ekw

2009-07-22 @ 00:59:51
URL: http://akatalektisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0