- CHOKLADMUFFINS, VARIANT MINI ^^

Imorgon ska vi ha en överdådig brunch xD
Det blir american pancakes med lönnsirap, bacon, korv, vita bönor, äggröra, stekta ägg, muffins, rostat bröd, bloody mary, bubbelvin... listan kan fortsätta i all oändlighet haha. Vi lär ju inte gå hungriga precis.
I alla fall, jag fick i uppdrag att baka muffins (ovanligt eller? -.-) och på skoj så tog jag lite bilder, behind the scenes liksom ;) Hehe.

Placerat ut alla muffinsformar (fick dock ta bort en liten rad sen, svårt att veta hur många det blir när man gör så små muffins xD)


"Rör smör och socker pösigt"


Ingredienserna


Smet :*


Redo för ugnen


Färdiga! :D


Och upplagda (:



Såg nu att bilderna inte vart så skarpa >< Men jag var lite kladdig efter bakandet så jag ville inte kladda ner kameran alltför mycket haha!

Kommentarer
Postat av: Bob

Are you insane, woman? Det kommer att bli som i sagan Kattresan när katten äter så mycket att magen bokstavligt talat spricker på'n. Då är jag i alla fall glad att jag slipper vara där och plocka upp bitar av magsäckar, tarmar och annat roligt från golvet!

2009-07-25 @ 12:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0