- WOULLI BOULLI!

Det har nyss kollats på 3 timmar Kenny Starfighter haha! :'D Ä-l-s-k-a-r den serien!
Johan Rheborg is the shit, han spelar ju både Percy Nilegård och Kenny mohahaha. Nog om det.

Jag är sjuk. Har varit det hela helgen och jag har inte ens gått utanför dörren, med undantag ner till Villy ett par gånger.
Och vad har jag gjort den här helgen då? Absolut ingenting. Bara kollat på en massa film och kollat på tv, spelat lite Rock Band men det sticks och rinner ur ögonen lite då och då, så det var lite svårt att spela ><,  jag misstänker att jag kan ha en ögoninflammation. Jag har även ont i halsen, det rinner ur näsan och jag nyser stup i kvarten. Tror jag aldrig har nyst (nysit? wtf säger man?) så här mycket förut!

Som det ser ut nu så kommer jag inte gå till skolan imorrn, men jag ska verkligen försöka. Vill inte missa en till tyskalektion damn it! Och jag vill inte lämna River "ensam" för jag vet hur förjävla surt det är men nåja, vi får se hur det blir imorrn bitti.

Vet inte vad mer jag ska skriva, är så himla slö i huvet haha. Och River, ifall du inte såg detta som jag skrev till dig på msn förut;

Anna Larsson säger:

Vemdalen säger:

hej anna :)

hur mår du?

du...river skrev till mig att jag var söt på msn förut..det var inte likt henne :O

Vemdalen = alexander

ljuger han eller har du gått och blivit knäpp? xD :P

Over and out.




Time has been replaced by a countdown; 43 dagar kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0