- STRÖMAVBROTT

Ja, vi lyckades ju såklart drabbas av ett jävla strömavbrott när jag håller på att läsa min engelskabok som ska vara utläst till imorrn, verkligen det jag behövde! Jag fick ligga och läsa boken från lyset av "ficklampan" på min mobil haha, fail! Men det funkade ju i alla fall. Men strömmen kom ju i alla fall tillbaka efter 1½-2 timmar eller dylikt. Sjukt vad isolerad man blir när något sånt händer, speciellt när det dessutom nästan är bäcksvart ute. xD
Ligger just nu på sida 98 i boken, så jag har bara 25 sidor kvar att läsa nu. (yyy)

Nicklas kom även hem vid halv tio och överraskade mig glatt om att han hade köpt såna där pads som man sätter på trummorna när man spelar Rock Band, så att det låter mycket mindre! :D Man trär över dem över hela trumsaken, så man slipper också slå i den irriterande plastkanten haha, goodie good.
Fast det går ju jättebra att spela med strömavbrott och när mamma & Malin precis gått och lagt sig, så det får bli imorrn. (:



Hm, vad mer? Jag försov mig imorse >< FAIL! Och det var faktiskt inte alls med flit D: Missade tyskan damn it.
Kemiprov idag, och gissa vad? JAG KOMMER FÅ G I SLUTBETYG! :'D Om inte Mats är mer sadistisk än vad jag tror haha.
Jag lyckades sova i 1½ timme i eftermiddags, det gick verkligen inte att hålla sig vaken. DDDD:
Imorrn väntar en väldigt fail dag i skolan, vill inte. Men på måndag så börjar vårt nya schema gälla. Nya friska tag! Ehe.

Nu ska jag förhoppningsvis somna till The Shawshank Redemption efter att ha läst ut boken, hörs imorrn!
Guten nacht.



Time has been replaced by a countdown; 45 dagar kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0