- @ SKOLAN

Så, bara för att reda ut en eller två saker här nu Emelie;

1 US-dollar = 8,11609259 svenska kronor
Så 500 000 $ är väl ~4 miljoner svenska kronor då.

Devour - förtära, uppsluka, sluka. (yyy) Om inte jag fuckat upp stavningen helt haha, jag såg ju aldrig själva ordet. xD


I alla fall. Helgen var otroligt mysig och som jag sa så blev det otroligt mycket skitsnack haha. Det bakades även kladdkaka och vi badade i badkar! Kommer inte ens ihåg när jag gjorde det sist, innan lördag alltså. Film blev det också mycket av. Först klassikern Bridget Jones dagbok och sen Säg att du älskar mig, en film som gjorde mig otroligt upprörd och bara helt cp-arg, hela jag kokade av ilska. >< Uschkipuschki. Sen vare några fler filmer som jag inte kommer ihåg namnen på.

Nu är jag som sagt i skolan, min tyska slutade för 20 min sen men jag satte mig i bibblan för att slippa stå ute i snöovädret och vänta på bussen. Funderar faktiskt på att köpa en B&J's btw. Väl hemma så ska jag plugga biologi, yay. Finns en stor risk att jag somnar också ><, & sen blir det väl att jag kollar på Kyle XY. <3
Men om jag ska köpa glass så måste jag gå nu, ciao!


Time has been replaced by a countdown; 35 dagar kvar, 5 veckor.


Kommentarer
Postat av: R

du visste inte vad DEVOUR betydde?

BAD nvco-student BAD BAD BAD

also

det är på min top-10-engelska-ord-lista så jag kan inte fatta att du inte hört mig säga det och frågat

2009-01-19 @ 22:56:23
URL: http://kvinnofasoner.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha aa men förlåt då! du hade mer rätt när det gäller dollar.. men jag hade lite rätt vad det gäller "devour", jag sa ju att det kanske va något med sluka! :P .. tack för en mysig helg hjärtat!

2009-01-20 @ 02:46:21
URL: http://lindholmaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0