- "NEVER DRINK AND DERIVE"

 

Description:
Drinking and deriving equals no fun. You can count on it.

Haha det var det trycket på T-shirten jag menade River! Och jag slog upp "derive" som betyder just derivera, just as I thought. Det vore kul att ge den till McCoy. x'''D


I alla fall. Angående biologiprovet så tror jag faktiskt att jag kan få G! Men för säkerhets skull så skriver jag en av uppgifterna från hemtentamen just nu som var typ som MVG-frågor, men jag skriver väl G-VG på den eller nåt sånt.
Vad mer? Jag är fortfarande otroligt bitter över hela "Sjödal lägger språk steg 2 & 5 samtidigt de jävla idioterna".
Men såhär får mina val bli; Franska steg 5, Spanska steg 1 och Skoltidning. Om franskan inte skulle bli av (om för få folk väljer det) så får det bli Tyska steg 2 istället dårå. Annars gav mamma som tips att jag ska ta en kurs, utanför skoltid då alltså. Men jag får se om jag pallar det. Väljer jag franskan nu så måste, måste, måste jag verkligen satsa på den.

Imorgon vid 10-11 nån gång så drar jag till Uppsala för att vara med Bob! Vi har inte setts på evigheter. Sist vi träffades ordentligt eller vad man ska säga var på höstlovet. Sen har vi vart på en konsert men då satt vi ju utomhus på marken och hade tråkigt i 6-7 timmar, så det ska bli kul att ses nu. Har absolut ingen aning om vad vi ska göra men vi har ju en del att ta igen så vi ska nog kunna hålla oss sysselsatta. (:
Ska försöka ta med mig Villys kamera också så det kanske kommer upp lite bilder på söndag/måndag.

Fan ta min katt som har kissat ner min väska + det mesta av innehållet. Skitkatt. Jävla Proppskåp.

IDAG ÄR DET EN MÅNAD KVAR TILL IRLAND! >:'D
Nu börjar det fan närma sig på riktigt. xD

Nej, nu måste jag bli klar med den jävla biologin så att det är överstökat.
Tschüss!



Time has been replaced by a countdown; 31 dagar kvar.

Kommentarer
Postat av: R

jag kollade matteboken, jag har rätt.

eller ja, asså, klart det kan finnas två ord :P men mitt stod iaf i boken tihi ^^

2009-01-23 @ 21:39:36
URL: http://kvinnofasoner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0