- LUSTIGT... -_-

Det är ju väldigt lustigt hur man vid klockan 7-8 är så trött så att man knappt kan hålla ögonen öppna men man lyckas på nåt oförklarligt vis hålla sig vaken, och sen när man väl ska sova så slår det på nåt vis över så att man blir hur pigg som helst istället. Hur kommer det sig damn it?! ><
I 3½ timme nu har jag försökt somna - utan framgång, obvioulsy.
Om jag inte somnar typ NU så kommer jag sova bort dagen imorgon, fer sure.

I alla fall, kan ju passa på att lyckoönska River på nationella provet i fysik idag! Or should I say; break a leg?
Ha det så himla kul vettja! (': Du anar inte hur avundsjuk jag är. Not. xD

Huuuur som haver, god natt. IGEN.


Time has been replaced by a countdown; 40 dagar kvar. OMG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0