- KYLE XY

Vemdalen säger:

jaop...

hurru stämmer det verkligen att river håller på o snackar om att det är konstigt att jag slutat??

Anna Larsson, sjuk -_- säger:

va?

Vemdalen har precis skickat dig en vibb.

Vemdalen säger:

lääs.

Anna Larsson, sjuk -_- säger:

jag har läst.

Vemdalen säger:

men stämmer det då?

Anna Larsson, sjuk -_- säger:

nej det stämmer inte. hur så?

Vemdalen säger:

wiktor har sagt det till mig

sen skrev hon du e söt??

Anna Larsson, sjuk -_- säger:

hmm okej.

haha, nånsin kört sanning eller konka över msn?

Vemdalen säger:

nope.

Anna Larsson, sjuk -_- säger:

nehe oh well. där har du svaret på varför hon skrev det.

Vemdalen säger:

aha

men jag måste sova nue..ska åka så mycket skidor imorgon o träna o flänga runt i stan

ha det bra

I just had to. Och förlåt, förlåt, förlåt för att min blogg har blivit så tråkig lately, men det händer ingenting och jag vet bara inte vad jag ska skriva om. Idag har jag nästan kollat klart på hela säsong ett av Kyle XY, intressesmurfarna hoppar! Fast serien är iofs jävligt bra, så.
Ledig från skolan imorrn, tjoho! Vet inte vad jag ska göra, jag kommer vara ensam hemma hela dan. Men om jag känner mig själv rätt så kommer jag sova bort halva dan och andra hälften kommer jag inte göra nåt vettigt, som att spela Rock Band t.ex. eller kolla på massa filmer & serier. Jag i ett nötskal ungefär!
Men jag ska faktiskt göra mitt allra yttersta för att komma upp i någorlunda vettig tid för att undvika det som jag skrev innan. Wish me luck.
Vore skönt att få rummet städat visserligen. Och det skulle jag inte skrivit här för då kommer det definitivt inte bli gjort. Jag känner mig själv alltför väl gällande vissa saker. ><

Ja, det var väl allt.
Guten nacht!


Time has been replaced by a countdown; 41 dagar kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0