- KYLE XY S03E02

Äntligen ett nytt avsnitt! :D Håller på att laddas ner just nu, och det ska vara klart om 4min och 55sek i skrivande stund.

Städningen gick ju sådär. >< När jag kom hem lyckades jag hålla mig vaken i 1½ timme och sen tvärslocknar jag och sover i 3 timmar. Brev brutalt väckt av mamma och Malin som ville att jag skulle leta igenom mitt rum efter saker som jag kunde skänka till Malins klass loppis, så jag hittade lite diverse saker så som diadem och gosedjur och dylikt. Men nu är rummet lika stökigt igen.
+ att dagen sög för övrigt. Var på skitgrinigt humör så det gick inte bra att räkna matte på håltimmen i morse/förmiddags. Slutade med att jag klarade 4 tal på sin höjd, som jag fick göra om typ 3 gånger för att jag konstant fick fel svar. Och så är det sån där onödig matte som jag aldrig någonsin kommer ha nytta av sen och det gjorde inte saken bättre. Jag skolkade på mattelektionen och åkte hem istället.

Mehehe, nu är nedladdningen slutförd! :D

Nu ska jag öva lite på franskan, skita i att göra svenskan ("Men jag har skickat in den!") och sen kolla på Kyle XY.
Och snart är det äääntligen helg! Eller iofs så vill jag inte ha helg, då den bara kommer inkludera massa plugg och städning. Great.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0