- "KATT ÅT ELSKÅP, BLEV PROPPMÄTT"

Hahahahaha, humorn är inte den bästa på kvällen när man är trött! x'D Började tänka på det lilla Proppskåpet direkt. (':

Var ju som sagt hos Bob i helgen, och vi gjorde väl inget speciellt. I lördags kväll fick vi i alla fall för oss att hyra lite skräckfilmer, något som misslyckades totalt. Gamla "skräck"filmer är inte läskiga! Ändå så var 2 av 3 barnförbjudna. ><

Film numero ett; Rosemary's baby


Film numero två; The Shining


Film numero tre; Poltergeist




...och efter det här hade jag sen skrivit en bra bit men då ska datorn dö så hela inlägget inte sparas. :'D
Såg btw en helt sjuk dokumentär på femman för ett litet tag sen. O_O
"Hälften man, hälften träd
32-årige Dede bor i en avlägsen by i Indonesien med sina två barn. Dede är före detta fiskare och har en mycket ovanlig hudsjukdom. Han har rotliknande strukturer som växer på hans kropp, grenverk som kan växa upp till fem centimeter per år och som skjuter ut från hans händer och fötter."

Det såg bara helt jättehemskt ut. S:


Anyway, nu ska jag skriva klart min svenskasak, komma på en ypperligt bra ursäkt om varför jag inte skickat innan den, repetera franska konjuktiv samt... ööh, åh jag är säker på att det var nåt mer damn it. ><

Juste, snutt på min tyskalärare <3 Hon är lika upprörd  som jag (om inte mer!) över hela steg 2 & 5krocken. xD Hade pratat med rektorn och grejer, och sa att hon skulle ta upp det när dom har såna där möten. :P

GOD NATT FOLKS!



Time has been replaced by a countdown; 28 dagar kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0