- JAG KAN INTE SOVA ><

Och det beror inte på att jag inte är trött, för det är jag.
Jag vet inte vad det är men det är alldeles tjockt i halsen eller vad man ska säga O_O Som att det bildas en massa massa slem och jag måste svälja ashårt var tionde sekund, utan att överdriva nu alltså >< Vet ni vad jag menar haha? xD Tänk dig att du äter mycket pomme frites snabbt så att det blir för mycket att svälja typ, och så går det assegt innan man kan svälja ordentligt så det blir tjockt i halsen av pomme fritesen. Damn, jag vet inte hur jag ska förklara utan att det låter helt efterblivet. ...vilket det redan gör i och för sig. Det är jobbigt som fan i alla fall!

Lol, jag kollade nyss på The sisterhood of the traveling pants 2 xD Ja, jag är en tönt.

Ehm juste, det slog mig nyss att jag inte längre går i samma klass som Alexander längre. Muhahahaha!

Från och med imorgon så ska jag börja äta frukost varje dag också, känns som att det är dags nu på nåt sätt... xD Men jag tänker alltid då när jag vaknar att om jag skiter i att äta frukost så kan jag sova i en kvart till i alla fall. Lol, som att det skulle hjälpa nånting liksom. >< Jag ska bättra mig i alla fall!

Osammanhängade blogginlägg is the shit <3


FYRTIOSJU DAGAR KVAR NU OMG! O_O

Kommentarer
Postat av: R

caaaaaaaaaaan't wait

2009-01-07 @ 12:24:26
URL: http://kvinnofasoner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0