- ALIVE AND KICKING

It's alive! Haha :D Jag vet att jag suger på att uppdatera, tänkte göra det igår kväll men jag fastnade vid att kolla på junior-vm i ishockey, det var ju final mellan Sverige och Kanada. Jag hatar Kanada för övrigt! (yyy)
Hamnade pga det inte i säng förrän klockan 5 på morgonen >< Fast jag gick upp kl 1 efter 8 timmars sömn så jag hoppas på att kunna sova efter att ha skrivit klart det här (Y).

Vart tog jullovet vägen? 3 veckor har aldrig gått såhär fort D: Jag tycker att jullovet kan vara lika långt som sommarlovet, fatta vad skönt det hade varit!
Jag har inte gjort nåt vettigt alls, bara spelat överdrivet mycket Rock Band. På tal om det så ska jag plåga mig igenom den oändliga spellistan 2 i helgen. Den innehåller alla låtar i hela spelet, det vill säga 84 st. 84! I en enda spellista utan pauser. Jag kommer avlida tror jag. Den längsta jag spelat innan i rad är 13 tror jag, så ehe. Wish me luck! När man spelat den spellistan så får man Legendary Status. Can't wait höhö.

Vet inte vad jag mer ska skriva >< Skolan har aldrig lockat så lite som den gör nu... Usch.
Kemiprov på torsdag, "boksamtal" på engelskan på fredag, biologiprov nästa fredag. Vill inte, vill inte, vill inte!

Guten nacht.




Time has been replaced by a countdown; 48 dagar kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0