- 42 DAGAR, 6 VECKOR, 1½ MÅNAD!

(Måndag alltså -_- En viss River uppehöll mig på msn och försökte övertala mig att gå på en saxofonkurs i höst. Det är ännu inte färdigdiskuterat.)
Hur fort har det inte gått sen vi bokade resan egentligen? Den bokades 1:a september (om inte kommentarerna i min bdb ljuger) så det är vadå, 4½ månad sen? Ett halvår innan själva resan haha. Naja, kul ska're bli i alla fall.

Fortfarande sjuk. Har gått runt som en zombie hela dan och sett något efterbliven ut. Det är ju som såhär att min näsa kliar/kittlar något outhärdligt, som precis innan man ska nysa men det kommer ALDRIG någon nys. Sådär går man och väntar på att nysen ska komma medans ögonen tåras som jag vet inte vad samtidigt som man står och tittar in i den starkaste lampan i huset - utan resultat. Har försökt med vitpeppar också - utan resultat. Något så sjukt enerverande så det finns inte. Den som kan få mig att nysa är en ängel!
Emellanåt så har jag helt oförklarligt varit otroligt fnittrig också. Kan bero på min bror haha. "Jag är din vilja!" Ingen förstår det där men jag var tvungen att skriva det ändå.

River:
nu ska jag titta på film,  vi hörs
Anna:
vilken film?
River:
vet inte, nån dvd...
Anna:
okej
River:
Ciao bella!
Anna:
filmen eller säger du hej då nu? xD haha, förvirring.
River:
jag säger hej då. :P hej då.


Eh, ja. Mycket dåligt och osammanhängande blogginlägg, men jag skyller på att jag är sjuk.
Nu ska jag försöka läsa ut Twilightboken, som för övrigt är otroligt bra och så mycket bättre än filmen, och sen ska jag sova. Ska ändå försöka gå upp relativt tidigt imorrn fast jag ska vara hemma från skolan. Och sen på onsdag är jag ledig, skönt!
Guten nacht.


Time has been replaced by a countdown; 41 dagar kvar. (Tisdagens räkning.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0