- MUU

Tjoho. Först är jag jätteförkyld, men repar mig relativt så att jag kunde gå till skolan igår. På mattelektionen börjar jag må illa och får jätteont i magen, så att jag måste gå tidigare från lektionen. Det där förbannade magontet, och lite annat som inte är värt att nämnas här, håller i sig non stop till 11 på kvällen då jag till slut spyr. Great. Fast efter det har magontet mirakulöst försvunnit så nu mår jag relativt "bra". Är bara så otroligt hungrig men jag vågar inte äta ifall samma historia skulle upprepas igen så att säga. ><

Nu ska jag kolla på film och fortsätta kela med mina katter som inte lämnat min sida någon gång sedan jag gick upp. Puss på dom. :*




Time has been replaced by a countdown; 38 dagar kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0