- :*

Anna Larsson säger:

du vet att jag är alldeles jkfvbsfjnasvn just nu, men stå ut med mig. tack tack tack för att du hjälper mig så mycket som du gör! utan dig hade jag hoppat av gymnasiet för länge sen. det är pga dig som jag pallrar mig till skolan för jag har ingen annan där än dig. så eh ja, tack för att du står ut med mig.

River säger:

aaaaw snutt *rörd*  (L)

jag skulle fan inte stå ut utan dig!

jag ser det inte som att jag "står ut med dig", damn, vi är kompisar - det är klart jag ställer upp när jag kan!!

also

du står ut med mina emo-attacker

DET är värt en applåd

*applåd*

Anna Larsson säger:

*applåd*
:D


Jag är som sagt väldigt blödig just nu, och det är väl då såna här saker kommer fram. Som när man är full ungefär, om man gör det Benny-style haha.
Men verkligen, tack! Du är en bättre kompis än vad du tror, du kan bara du vill.
& btw, I won a frap! :'D

Nu ska här sovas, men innan ska jag kolla på första avsnittet ur säsong 3 av Kyle XY som jag nyss laddade ner! Ingen aning om att det hade börjat sändas igen så nu är jag lite mer happy faktiskt. Fast jag får ju såklart vänta nåra dar tills jag kan få det andra avsnittet osv. DD:
Guten nacht!



Time has been replaced by a countdown; 33 dagar kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0