- LÖRDAG 21 FEBRUARI

Seg på att blogga, I know. Men jag har haft fullt upp.

Igår efter skolan så mötte jag upp Ellie, som följde med mig hem (: Vi skulle fixa lite saker inför Irlandsresan, men tyvärr så blev vi inte klara. Vi hann faktiskt knappt med nånting så nu får jag ändå sitta och göra det själv haha. Marielle kom hem till mig bussen efter vi tog hem och hjälpte oss lite. Men vi fick inte så mycket gjort och sen var Ellie tvungen att åka hem medans Marielle sov över här hos mig. Första gången hon var hemma hos mig så det var kul. Vi låg mest och pratade, och sen fick vi för oss att koppla in mitt gamla Super Nintendo som jag inte spelat på på evigheter! :'D Så vi spelade massa Super Mario och Donkey Kong, och det slutade med att vi nästan varvade Donkey Kong. ^^
Mysigt hade vi det i alla fall (: Hon åkte hem vid halv sex idag.

Jag har fortfarande inte börjat packa! Det är ju inte mycket jag ska ha med mig, men det känns som att det är dags att börha snart haha.

Nu håller jag på med det som jag och Ellie inte hann klart med, och det går seeeeeeeegt! ><

Måste dra, ciao!


Time has been replaced by a countdown; 2 dagar kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0