- ALWAYS & NEVER

Nu har mitt sjukförsäkringskort kommit! Mamma sa visserligen att jag redan hade ett, men hon var osäker på hur länge till det var giltigt men det är ju ändå gratis så spela roll. Så Ellie, du borde också få ditt snart om det inte redan har kommit. ^^

Det var väl bara det jag skulle säga egentligen.
Eller jo, en grej till. Imorrn ska jag kanske till Uppsala med min mori. Min gammelmormor har legat på sjukhus sen en tid tillbaka så vi ska åka och hälsa på.

Btw, kul att jag på senaste tiden har fått så många läsare i min blogg! The pressure is on, typ... :P




Time has been replaced by a countdown; 17 dagar kvar.

Kommentarer
Postat av: E

Jag får kolla när jag kommer hem^^

Får se hur jag mår, jag hör väl av mig på telefonen

^^

2009-02-06 @ 20:12:52
URL: http://carismatico.blogg.se/
Postat av: Veronica

Mitt tar slut nästa månad xD mitt pass måste jag fixa innan okotber med! plus mitt id som går ut i år med! varför ska ALLT gå ut iår? xD

2009-02-06 @ 20:24:48
URL: http://grandby.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag vet inte om ni brukar kolla kommentarer i gamla inlägg, men det är så jag brukar svara på era kommentarer.



Veronica: Haha! Men sjukförsäkringskortet kostar ju i alla fall ingenting, så det är bara att beställa. Passet däremot kostar ju typ 400kr, så.



Ellie: Okej, men du kanske kan ringa när du kommer hem då?

2009-02-06 @ 20:46:43
URL: http://akatalektisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0